hoi meiden, ik wil graag even me verhaal kwijt en jullie advies…
2 jaar geleden leerde ik een jongen D kennen. na ongeveer een halfjaar praten via msn/fb whatever gingen we afspreken en kregen we verkering. dat heeft bijna 1.5 jaar geduurd. dit was mijn langste relatie tot nu toe.
deze relatie is nu sinds 4 maanden uit, omdat ik hem niet meer leuk vond, ik ergerde me aan hem en nog meer.
hij was echt enorm verdrietig en kon alleen maar huilen (ik trouwens ook, maar ik wist dat het zo beter was).
ik heb tegen hem gezegd dat ik graag met hem contact wou houden en vrienden wou blijven. dit hebben we ook een maand gedaan, maar volgens mij betekende elk aardig woord van mij voor hem hoop…
uiteindelijk heeft hij tegen mij gezegd dat hij ‘even’ geen contact meer wou, omdat die dat niet aankon. (heel begrijpelijk en logisch als er nog ééntje is die wel gevoelens heeft).
ik had dit geaccepteerd en heb hem met rust gelaten, geen contact gezocht een maanden lang.
maar laatst smste hij me dat hij graag wel weer contact met me wou, en vrienden worden enzow.
ik weet/wist nu echt echt echt niet wat ik nu moet. hij heeft me 2 weken geleden toegevoegt op FB en ik durfde het pas gister te accepteren.
ik ben zo ontzettend bang dat ik hem weer leuk ga vinden! ik ben denk ik ongelofelijk gevoelig voor zijn aandacht. maar ik wil ABSOLUUT NIET opnieuw met hem verkering, want ik heb het niet voor niets uitgemaakt.
mijn vraag is nu dus eigenlijk, kan je een vrienschap hebben met je ex, als je alleen nog maar een liefdesrelatie hebt gekend samen?
Hij heeft destijds ook gezegd dat hij alles zou doen om we terug te krijgen, en ik ben ontzettend bang dat als me weer gaan afspreken, het toch uit zal draaien op zoenen whatever… echt slecht ik weet het
en ik wil hem ook niet aan het lijntje houden.
ik heb hem dus geaccept op FB, maar ik zit hem nu echt elke 5min te stalken op FB. het slaat nergens op want hij post toch bijna nooit iets nieuws, en waarom zou ik het uberhaupt doen? >.< en toch doe ik het ;$
okee dit wou ik gewoon even van me afschrijven, dankjewel als je de moeite hebt genomen het te lezen!
( ps. dit is niet mijn echte acount omdat mijn ex me echte acount weet en kan zien)