Kun je ruilen bij Douglas?

Hey hey!
Ik ben morgen jarig en the key van justin gevraagd en ik kreeg hem vandaag! Wat me een beetje tegen viel is dat het girlfriend is inplaats van the key… Dat is natuurlijk ook super maar ik wilde the key blijkbaar snapt de vriend van mn ma er helemaal niks van want hij heeft de verkeerde genomen . Nou genoeg gelult mijn vraag is of je t bij de douglas kan ruillen? Maakt mij niet uit als die duurder is ofzo… Xoxo

[i]edit mod: titel moet duidelijk zijn + mag niet in hoofdletters

topictitel mag niet in hoofdletters xx

Oh sorry dat wist ik niet… :kiss:

Volgensmij, als je alles in de verpakking nog hebt zitten (voor zo ver mogelijk) wel. Anders niet.

Vraag ook zeker het bonnetje. Dan zal je vast wel kunnen ruilen als alles in de verpakking zit.

ja dit, ik zocht het net op en het mag volgens mij als de verpakking nog ongeopend is
http://data.douglas.nl/hybr/popup/hilfe/hilfe_rt.htm

Het was een cadeu dus ik heb hem open gemaakt maar de parfum zelf niet dat doodsje weet je wel. Trouwens hoe kan ik een foto zetten hier sorry weet niet zo goed hoe t hier werkt

naar tinypic.com gaan, dan foto uploaden, dan de tweede link met de [ img ] , die kopieer je hiernaartoe

nee ik snap wat je bedoelt maar aan de andere kant als hij toch al geld heeft betaalt en the key is bijv 5 euro duurder en die wilde ik wil ik zelf ook wel die paar euro betalen!

Dat is retourneren van een bestelling toch? Heb het even globaal gelezen.

Anyway, ik neem aan dat je de bon wel nodig hebt ja. Net als de factuur als je iets wil retourneren.

maar het is wel een cadeau he, dan zou het wel ‘netter’ zijn als je het gewoon houdt

ja klopt, maar ik neem aan dat je dan ook een ‘verkeerd’ cadeau in de winkel mag ruilen onder dezelfde voorwaarden

ze vragen toch wat je wil en ik had the key gezegd en het is ook niet dat ik het allemaal harstikke erg vind ofzo t is super leuk maar vind t jammer dat als hij gewoon geld betaalt en t is niet waar ik op had gewacht en ik heb ook al gezegd dat ik het super vind rnzo via whatsapp want hij is nu niet hier ik wilde eerst kijken of t kan

Oke iedereen dank jullie wel liefss

Bij de Douglas kan je ruilen als het inderdaad nog in de verpakking zit en uiteraard niet gebruikt is. Maar dan moet je de bon ook meenemen.

Persoonlijk zie ik niet zo het probleem van ruilen, ondanks dat het een cadeau was. Mijn moeder heeft ook wel eens de verkeerde gekocht. Toen ben ik gewoon eerlijk geweest en ben het gaan ruilen.

Ik werk bij Douglas, parfum kan inderdaad geruild worden mits hij nog ongebruikt is en in de verpakking zit. Bon moet uiteraard ook even worden meegenomen. Succes! :wink:

Oke bedankt! Ik heb nu wel pech want ze hebben ruzie en hij is weg en hij heeft de bon… Hopelijk kan ik die bon krijgen binnen 14 dagen…

Dan app je of je het bonnetje mag hebben? Zou eerst wel vragen of hij er geen problemen mee heeft.

Kan t echt niet zonder de bon? Hij zit helemaal indr verpakking heb hem sinds gister niet open gemaakt hij komt niet deze kant op denk ik omdat ze ruzie hebben… Wat als ik zeg dat ik vandaag jarig ben ofzo