Kun je je haar dunner maken?

Titel zegt 't denk ik al, heeft iemand een idee of dit kan?

Xx.

Met zo schaaf mesje achtig iets bij de kapper.

bij de kapper volgens mij wel?
haha, ik wou dat ik dik haar had. ik haaaaat mijn dunne haar :frowning_face:

ja je kunt bij de kapper vragen of ze je haar uit kunnen dunnen

Ja dat kan bij de kapper. Dan dunnen ze uit met een soort mesje (:

Je kunt bij de kapper je haar laten uitdunnen

succes

Ik laat dat altijd uitdunnen bij de kapper maar na een paar weekjes is het al weer zoals het eerst was. Dik haar is echt hatelijk :frowning_face:

je kan het inderdaad uit laten dunnen bij de kapper. dat heb ik ooit eens gedaan maar mijn haar werd er heel sprieterig van en na een paar weken was het alweer zoals het was. nu ben ik heel blij met mijn volle bos haar (: ik krijg er ook best wel veel leuke complimenten over haha

Kon je 't maar dikker maken… :frowning_face:

Ik heb het een aantal keer laten uitdunnen maar dat werd zo pluizig allemaal dat het er uit zag of ik nooit m’n haar waste.

Misschien dat laagjes een betere optie is? Werkt prima (en veel beter) bij mij.

Ik heb al laagjes, en het laten uit dunnen bij de kapper ):

HAHAH bij mij wordt het dunner door steilen?
nu ist egt mooooi

laten uitdunnen

ik laat ook altijd uitdunnen en na een aantal dagen is het weer even erg…

^ Klopt

Je kunt het bij de kapper laten uitdunnen ja. Binnen 2 min. is het klaar :stuck_out_tongue:

Met laagjes lijkt dan de onderkant van je haar nog dunner, ik heb zelf super dun haar, en was er maar een wondermiddel waardoor het ineens dik werd :frowning_face:

Heeeii Ik wil zelf ook dunner haar Maar eigenlijk ben ik ook wel trots op mijn dikke haar want bijna geen een meisje heeft slechts 1 op 10 dus wees er maar trots op !

uitdunnen.

Ik wil juist dikker haar. Het lijkt echt of ik superweinig haar heb zeg maar, echt vervelend.

ik ben juist het enige meisje in de klas met dun haar :’)

Ik meestal ook overal waar ik kom de enige.