Kun je h&m schoenen wassen ?

http://shop.hm.com/media/products/705/DXL705_63836_09090_99_9999.jpg

zon soort heb ik van dived alleen dan a litlebit anders!
Ze zijn echt heel erg vies geworden van t uitgaan. Weet iemand of ik deze gewoon in de wasmaschine kan duwen? Anyone er envaring mee?

alvast bedankt !

denk het wel

Ik denk dat je die wel in de was kan doen hoor. Ik zou ze alleen niet te heet wassen, straks krimpen ze ^^

Ik denk het wel…

Mhahah zou dat kunnen denkje XD ?

Vast wel, het is stof, en stof kan krimpen. Maar gewoon niet te warm in de wasmachine, of doe ze gewoon in een emmer ofzo, en dan een beetje boenen, als je het niet durft.

Jahoor ik heb het ook gedaan :wink: Want ik heb ze namelijk in het wit dus die worden nogal snel vies. maar volgens mij kan dat niet krimpen hoor =p dan moet de zool ook mee krimpen.

jaaa kan prima hoor ! ik gooi eigenlijk bijna al mn schoenen in de was hahah, nooit nare ervaringen mee gehad ! (: je kan die ook wel in de droogtrommel doen, dat doe ik ook altijd, ze krimpen helemaaaaaal niet, tbonkt alleen een beetje :grinning_face_with_smiling_eyes: x

ik heb ze met de hand gewassen, want als je ze in d wasmachine steekt kan et zij dat de witte zoln gelig worden

Oh oke haha bedankt.
Ik ga t maar eens uit proberen dan XD

Haha ik heb ook zulk soort, die gebruik ik ook als uitgaans schoenen. Die van mij zijn al 'es in de was geweest.

Hebben ze ze nu alleen nog maar in het zwart ?!!
X.

Ja hoor, doe ik altijd na het uitgaan :slightly_smiling_face:

Dat kan, stoffe schoenen van de H&M kan je zeker wassen :grin:
Heb ik zelf ook goede ervaringen mee, ik heb het 1x gedaan, maar vies vind ik ze mooier [a’]

jaaa dat kan wel! ik heb mijne met bloemetjes ook in de was gedaan haha

Die heb ik in het wit. En zijn ook vies aan het worden. ;p

het lijkt me wel dat je die in de was kan doen.

Jep, ik heb deze ook en bij mij is het goed gegaan;)

Weet iemand of van die stoffen babycham schoenen ook in de machine kunnen? Vast wel toch?

doe je ze wel in een oude kussensloop? ter bescherming van je schoenen en de wasmachine :stuck_out_tongue: