kun je een jongen vragen?

ik vind een jongen heel erg leuk, en ik weet dat hij mij ook wel ziet zitten, datheeft hij mij gezegt, maar kan ik hem vragen? ik weet dat hij mij niet durft te vragen, dus als ik iets zou willen zou ik het moeten vragen? maar kun je als meisje een jongen vragen? of kan dat echt niet? en zo ja, hoe moet ik hem dan vragen? want ik wil niet op de kinderachtige manier vragen: wil je verkering met me?

Ja, tuurlijk kan dat!

natuurlijk :slightly_smiling_face:

nee dat is absoluut onmogelijk :pensive:

JA
(feminisme!!! :wink: )

Ja, gelukkig wel! (: Heel veel succes!

tanxxx everyone!
ik ga het gewoon doen. (;
maar hoe?;4

Jaa!
alleen heb ik liever dat een jongen me altijd vraagt.

Tuurlijk kan het, maar ik vind het leuker als een jongen mij vraagt. Stiekem heb ik er gewoon de ballen niet voor dus laat ik het hem doen.

absoluut

en hoe moet ik hem vragen?:blush:

kan ik hem vragne zo van:
wil je mijn vriendje zijn?:blush:

en zou het via sms kunnen of is dat heeeeel afgezaagd?:blush:

wilt gij het rechtstreeks doen want anders kan je een briefje ofzo schrijven??
maar ik zou het ni op school doen -iedereen is daar dan als jullie misschien willen kussen ofzo-
misschien afspreken in het park of bij jou thuis? ;d

Idd.

Ja je kan het vragen, sommige jongens hebben het liefst dat zij het vragen maar ze vinden het vast niet erg als jij die stap zet.
En als hij het niet durft zou ik het zeker doen.
Vraag het niet via sms maar gewoon in zijn gezicht… (om het zo maar ff te zeggen)
Dus gewoon als jullie een keer afspreken en jullie vallen bijvoorbeeld stil kan je zeggen dat je al en tijdje zat te denken om hem iets te vragen (om hem voor te bereiden zegmaar en om zijn reactie te zien).
Als alles goed gaat kan je vragen: Wil je verkering met me? of Wil je me vriendje zijn?
Doe gewoon wat voor jou het fijnst voelt en wacht op zijn reactie, succes :wink:

dankjullie. <3

ik heb mijn vriend ook gevraagd , nu 8maandjes samen . dus t kan erg goed uitpakken :wink:
succes

hij is vandaag jarig,
dus wat zal ik hem vragen( deze zijn heeel fout):
wil je mijn prins op de zwarte fiets zijn?
mag ik jou verjaardagscadeautje zijn?
wil je mijn vriendje zijn?
wil je mijn mannetje zijn?

Zeg gewoon een keer random dat je ‘zijn meisje’ bent. Zo ging het ook met een vriendin van mij en haar vriend =)