krultang set kruidvat?

heeft iemand de krultangset van de kruidvat? hij is 13 euro en ik vraag me af of hij goed is. aangezien ik nog zo’n grove krultang voor weinig geld wil :slightly_smiling_face:

http://internetvoordeel.kruidvat.nl/files/prodimg/tongkitset_2.gif

Ik heb ook zo’n set, maar dan met 2extra. En ik vind ze heel goed :slightly_smiling_face:

ik had ze gekocht!
maar ik vond ze niet zo goed
het warmt niet snel op, en ja hij maakt geen mooie krullen
of ik kan het nietXD
ach ja

dus heb ik maar weer terug gegeven
waar ze trouwens ook een probleem van maakten :pensive:

Tis maar 13 euro, dus je zult er niet veel voor krijgen. Maar je kan er ook niet veel aan mislopen voor 13 euro.

ja ik wil die misschien ook haha. omdat er zo’n hele dunne bijzit.

heb je dezelfde?
en moet je lang wachten voordat er een krul uitkomt zegmaar?
want sommige goedkopen doen het wel, maar dan moet je superveel geduld hebben

UP

Ik vraag met dat ook wel af o=

kun je die nu op dit moment halen bij de kruitvat???! (ik bedoel in deze periode.)
want dan ga ik hem morgen ook effe halen denk ik! 13 euro is echt goedkoop!!!

en als ie niet warm genoeg wordt, gewoon wat geduldiger zijn en wat meer haarlak gebruik i guess…

uhm. op de webshop in iedergeval wel!
in de winkel ligt eraan naar welke je gaat denk ik…
maar dat moet je maar even kijken dan :slightly_smiling_face:

iemand die ze heefT?

Ik heb die krulset!

en idd hij maakt geen mooie krullen:S
zonde
mr ik heb hem weer teruggebracht :slightly_smiling_face:

Mijn zus heeft hem ook maar bij haar werkt hij niet goed volgens mij :stuck_out_tongue: Dus ik zou hem niet kopen!

Ik werk er, En over die roze op je plaatje krijgen we iig geen klachten binnen ofzo? Niemand die hem terug gebracht heeft of wat dan ook.
Degene die we daarvoor hadden hadden we wel veel klachten over.

k heb ze ook,

duurt wel even voor ze opgewarmt zijn.
maar geven dan wel mooi resulaat vind ik !

Mijne heeft alleen een andere kleur. Ehm, ik heb vrij moeilijk haar en ik krijg en gemakkelijk krullen in, dus hij werkt wel goed vind ik.

Ik denk dat je voor weinig geld, ook weinig hoeft te verwachten…
Maar het ligt altijd aan je type haar of zo’n goedkope ook werkt of niet.
Als je van jezelf slap stijl haar hebt, kun je verwachten dat zo’n goedkope niet heel veel zou helpen… Maar als je zelf al stevig licht slag hebt blijven krullen vaak ook wat beter zitten…
Ik heb krullend haar, en je wilt mijn haar neit zien als ik het met een goekope stijltang heb gestijld …

een vriendin van mij had ook een krultang voor 10 euro bij de kruitvat gekocht, en die doet het gewoon goed!

werken ze goed, want het is wel erg goedkoop.

Een vriendin van mij heeft ze, en ik heb ze getest. En ik vind ze echt helemaal niks. Ze worden echt niet heet, dus een krul krijgen is bijna onmogelijk. Alleen de hele dunne tang werkt redelijk. Ik zou wat meer geld uitgeven zodat je een goede tang hebt.