Krultang advies nodig

Ughh krultang issues! Ik ben een paar dagen geleden voor de Remington pro big gegaan van 38 mm diameter, maar deze is weer retour gestuurd (wat normaal niet mag, haha). Het was er een van 38 mm en het lukte voor geen meter om krullen mee te krijgen in mijn bob/lob lengte haar. De diameter is denk ik te groot. Dus mijn zoektocht ging verder en nu twijfel ik tussen de Remington Pearl Pro (32 mm) of de Remington Pearl CI95 (loopt af van 25 mm naar 13 mm). Ik wil eigenlijk niet iets met een klep dus deze leken me ideaal, maar ik heb het idee dat ik voor de haarstijl die ik wil maken een diameter van 25 mm nodig heb. Wat ze allebei dus niet zijn. Ik wil deze haarstijl maken:

http://data3.whicdn.com/images/64209616/original.jpg
Het wordt veel gezien bij celebrities op dit moment, zoals Lilly Collins, Jessica Alba en Selena Gomez.
Zoals je ziet, zijn het niet echt kleine krullen en kleine krullen vind ik ook niet het mooie effect (dan wordt je zo’n poedel), maar het zijn wel grove krullen (zoals met die van 38 mm, kreeg ik geen krullen erin, omdat mijn haar er maar 1 omheen gedraaid kon worden) Lastig om te weten wat de diameter is dus!

Iemand die verstand heeft van krultangen en kan zien met wat voor diameter dat gemaakt zou kunnen zijn? Ik denk dat die Pearl CI95 te klein is, maar die Pearl Pro misschien weer te groot…

Ik heb zelf de Remington Pearl CI95 en ik vind hem fantastisch. Mijn haar is iets voorbij kinlengte en het ligt er maar net aan hoe je de krullen maakt hoe ze vallen natuurlijk. Maar ik denk dat je met de pearl wand meer versatility hebt dan met de pearl pro.

Ik ben om na een tutorial op youtube waar je heel goed de resultaten zag van de Pearl en een Remington met klep van 25 mm. Ik vond het resultaat van de 25 mm precies wat ik wilde, dus de klep neem ik dan maar voor lief. Toch bedankt voor je reactie :slightly_smiling_face: