Krullenhulp gevraagd!

Hallo!
Ik heb van mezelf een mooie bos krullen, en daarom mag ik geen krultang of carmenset kopen, nu wil ik graag grovere krullen (Zoals je die met de carmenset maakt)
Dit is mijn haar:

http://i51.tinypic.com/2a5auyg.jpg

En in deze richting wil ik het hebben:

http://i53.tinypic.com/30vock5.jpg

Hoe lukt dit zonder krultang of carmenset?

misschien je haar stijlen,
en dan in een rommelige knot doen voor het slapen?
zo krijg je meestal grove slag erin.
vlechten is ook een optie.

Oh wauw, je haar is prachtig! Kan je verder niet helpen, up!

Dankje :grinning:

~Up

Ik zou er echt NIKS aan doen!!
Daar heb je waarschijnlijk niks aan
Maar het is echt zo mooi…

Als je het borstelt in de richting waar jij het wilt als het halfdroog/handdoek droog is en er dan wat haarspray in doet blijft het misschien wel zitten. :slight_smile:

je hebt echt prachtig haar,
ik heb het altijd in een knot! (altijd, ook met slapen)
maar ik heb wel grove krullen. dus misschien stijlen en in een knot helpt?

Een vriendin van mij heeft ook heel veel krullen, echt pijpenkrullen. Als ze het dan een beetje stijlt, maar niet helemaal, en een beetje ‘husselt’ wordt het ongeveer zo! Maar wel veel pluiziger natuurlijk.

Bedankt voor de tips, zal ze binnenkort is uitproberen :wink:

jij hebt super mooi haar.
ik heb slag in mn haar, en ik steilde het altjd
maar dat is best slecht voor je haar…
maar als ik mn haar gewassen heb, dan heb ik gewoon weer slag in mn haar.
dus al wil je zo’n grove slag, dan moetje het denk ik wel steilen.
je zou het best een keertje kunnen doen, want ik denk dat als je je har weer hebt gewassen, je krullen gewoon weer terug komen.
En dan ook niet zo vaak steilen…
maar je kan het natuurlijk wel een keer prberen;)

een paar wc rolletjes verzamelen en deze door de helft knippen, dan als je haar nat is bind je het rond de wc rolletjes in veel verschillende plukken en zet je ze goed(en stevig!) vast. Vervolgens een laag haarlak erover heen zodat het goed blijft zitten en dan maar laten dorgen, als je het sneller wil drogen kan het ook met de fohn maar het beste is niet op de hoogste stand want dat is slecht voor je haar.

misschien als je het invlecht of gewoon vlecht terwijl het nat is? Als ik ga duiken vlecht ik mijn haar, aan beide zijden van mijn hoofd een vlecht. Als ik dan uit het water kom en het is opgedroogd, ziet het er ook zo uit.
of misschien papillotten gebruiken??

als ik dat doe krijg ik meer beachy waves en ik heb van mezelf ook krullen…

echt supermooi haar.
Misschien op een bepaalde manier fohnen, of stukken van je haar stijlen & dan op een bepaalde manier vastmaken met slapen zodat het er de dag erna een beetje nog in zit.

waarom mag je die niet kopen :open_mouth: ? ook niet als je er zelf voor gaat sparen?

gewoon carmenset idd!

Misschien kan je het als het nog nat is, föhnen en er zo’n ronde borstel bij gebruiken.

Mag je wel een stijltang?
Dat doe ik namelijk altijd.
Heb hetzelfde haar en wil ook grote krullen, lukt perfect daarmee.

En flauw dat je het niet mag kopen.
Je kan je haar toch af en toe wel eens anders dragen maar wel nog steeds ‘respect’ hebben voor je eigen haar? Om het zo maar even te noemen (:

ja dat kan, fohnen idd, daarna met ronde borstel en dan moet je de krul die van de borstel af komt weer terug krullen en vast maken met een boucle clip, af laten koelen en dan krijg je hele mooie grove krullen=]]]]]

ik krijg meer van zulk haar als ik een knot in doe