Krullende Wimpers.

Hoi,
Ik heb een klein probleempje wat ik best vervelend vind.
Mijn wimpers krullen niet, ze staan eerder naar beneden soms!
Een wimperkruller werkt opzich wel maar dan moet ik ze toch nog af en toe ff omhoog duwen…
Heeft iemand misschien tips?
Ik zou namelijk ook graag krullende wimpers willen waar ik niet al te veel moeite voor hoef te doen!
Alvast bedankt.
Liefs.

Ik heb geen idee, maar het werkt als je je wimperkruller eerst even opwarmt met een föhn! Dan werkt het beter.

Oke ik zal het eens proberen! Bedankt!

inderdad, je wimperkruller warm maken. werkt bij mij ook erg goed!
en een goeie mascara doet al wonderen.
telescopic mascara werkt bij mij erg goed.

Kan ik ook ipv een föhn, een aansteker gebruiken?
Dat gaat wat sneller lijkt me! Hahah

[ quote] [ b] [ message = 5954547 , noline ] chanelain schreef op 24-8-2010 @ 07:49 [ / message ]: [ / b ]
Het IK Denk niet . EEN fohn is namelijk Warme Lucht , en EEN aansteker is Echt Vuur . DAT wordt bloedheet lijkt me xD ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ quote]
IK bedoel OOK hiel Snel erlangs Gaan fftjes , MAAR OKE ! Bedankt … voordat me wimpers verbranden haha xD

Wimperkruller gebruiken. En dan je mascaraborsteltje 5 seconden tegen je wimperbasis aanhouden. (en dat op drie plekken, je ooghoeken en het midden)
Het vergt wat oefening want de eerste paar keer is heel je gezicht zwart. Maar naderhand gaat het beter :wink:

volgens mij is dat wel slecht voor je wimpers.

je kan ook zo’n wimperkruller kopen die op batterijen werkt, die wordt dan vanzelf warm, en dan hoef je m niet onder de fohn te houden.

believe me, dat ding werkt zo slecht! gewoon een wimperkruller en föhn.

inderdaad

Maar… als je je haren krult doe je dat toch ook niet met een koude krultang? Maargoed alsnog gebruik ik al langer dan een jaar iedere dag een verwarmde wimperkruller en heb nergens last van.
En het werkt echt goed bij mij blijft het de hele dag gekruld! :slightly_smiling_face:

^ Dat doe je met een warme krultang ja, maar dat is ook niet goed voor je haar (:

Dat van die fohn klinkt goed!! Ga ik ook eens proberen!

Mijne krullen ook absoluut niet. Wat ik doe:

1. wimperkruller
  2. eerst op de puntjes false lash effect mascara een paar laagjes
  3. dan hoogstens 2 of 3 laagjes op de rest van m’n wimpers om spinnenpoten te voorkomen
  4. bijna 2x zo lange wimpers! Ö

die van de fohn gaat zeker helpen want ik heb ook pruts wimpers helaas

Bedankt allemaal : ) ga het is proberen.

Allemaal bedankt voor de tips!
Ik houd nu telkens heel even een vlammetje tegen me wimperkruller (gaat sneller ,hihi)
En het werkt!

Bij mij werkt dat nog niet eens want altijd als ik wimpers krul gaan er wimpers uit.
Stomme wimpers en krultang ;x