krullend pluizig haar.

Ik gebruikte altijd andrelon, maar sinds ik L’oreal gebruik heb ik veel minder last van pluis en klitten,
maar het pluist nogsteeds! :hammer:

heeft iemand een goede shampoo of iets waardoor je krullen mooi, sterk en niet pluizig blijven?
x :upside_down_face:

heb je al andrelon oil & care geprobeerd?
en dan vooral het serum & anti-klit spray proberen dan!

ik kan het proberen, alleen andrelon heeft meestal geen goed effect op mijn haar

In dittopic vind je meer tips over het verzorgen van krullend haar.

Zelf gebruik ik de lijn van inecto ( shampoo en conditioner ) voor stylingsproducten gebruik ik de gel van L’Oreal en kokosolie.

het heeft bij mij zolang geduurt voordat ik iets goeds vond
ik gebruik john frieda curl around shampoo - conditioner maar die is vrij duur
en anders die van de etos speciaal voor krullen en voor de rest mousse en een beetje olie , en dan heb ik nergens last van.

Ik heb ook best pluizig haar, niet erg krullend, meer golvend maar wel heel pluizig. Bij mij werkt echt alleen de andrelon oil en care lijn, en dan vooral het 1 minuut masker en het serum. De shampoo werkt ook wel maar maakt mijn haar best vet. En je zei wel dat andrelon geen goed effect heeft op je haar, maar misschien kan je alleen de conditioner proberen om te kijken of het effect heeft. Want over het algemeen vind ik andrelon ook niet echt geweldig maar oil en care werkt echt goed bij mij.

Kruidvat heeft een nieuwe krul control shampoo van eigen merk (in die grijze rond flessen), misschien is die wel goed! Ik ga heb iig wel proberen (heb ook pluizend haar)

ik gebruik altijd een spray voor je haar waar kokos in zit als mijn haar pluist, maar deze heb ik niet in nederland gekocht…