krullend haar

ik heb krullend haar en ik wil graag steil haar!
mijn krullende haar is super lelijk! en het is pluizigg!
weten jullie hoe ik me haar mooi steil kan krijgen? Als ik het met
een steiltang doe gaat me haar nog erger pluizen en na een tijdje
is het weer krullend:S

oja en ik heb een haarmasker gekocht. Hij is roze van kleur kan het geen
kwaat? word je haar daarna er niet een beetje roze van? XD(rare vraag maar nou en) Ik heb namelijk die dag erna schoolfoto en dats nie zo fijn als me haar beetje roze is XD

dankjullieee

"oja en ik heb een haarmasker gekocht. Hij is roze van kleur kan het geen
kwaat? word je haar daarna er niet een beetje roze van? XD(rare vraag maar nou en) Ik heb namelijk die dag erna schoolfoto en dats nie zo fijn als me haar beetje roze is XD "

HAHAHAHAHA :’)

Nee, het kan geen kwaad.

Ik gebruik herbal essences supermodel straight shampoo
Je haren worden er een beetje steiler van en ik heb nu helemaal geen pluizige haren meer.
Zeker proberen!

Dankjewel!! Ik ga het zeker proberen!! :grinning:

Ik kreeg daar juist meer krullen van :’)

asia straight serum van gliss kur werkt super goed tegen pluis!
ik gebruik het in combinatie met Loreal studio hot straight gladmakende creme
en heb precies hetzelfde als jou pluizende krullen waar je niks mee kan haha,

hahahahah ik moest zo hard lachen. niet gemeen bedoeld btw.

hahaha, geniaal idd :’)

OT: serum gebruiken, en dan stijlen, word je haar niet pluizig van.

Haha nee je krijgt er geen roze haren van =)

quotequotequote

aangezien ze bij haar andere topic de beginpost ookal had verwijderd :’’)

Ik heb zegmaar pijpekrullen en heeel dik haar, dat pluist ook altijd zo erg! Zo’n goedje dat dark&lovely heet werkt ook wel goed, en maakt je haar glanzend alleen ik heb heel vaak dat mn haar daar zo ‘plat’ van word ofzo en dat is echt lelijk. maarja ik heb het nog goed getroffen; mijn nicht heeft van die afro-amerikanenkrulletjes alleen dat ietsje groter, we zijn gewoon nederlands hoor allebei. ik steil het soms, maar heel veel mensen met steil haar willen krullen dus wees er trots op. (:

Nee idd niet gemeen bedoeld, maar kom op. Shampoo’s enzo hebben ook wel eens een kleurtje, daar wordt je ook niet bv. roze van :’) anders zouden ze die dingen echt niet verkopen hoor.

uitproberennnnn!

ik weet niet hoe erg je krullen zijn en hoe graag je eraf wil maar je kan ook je haar laten relaxen. Dan blijft het stijl tot het er uit groeit ofzo

Je kunt je haar permanent laten stijlen bij de kapper, heeft mijn vriendin ook gedaan, dan blijft het ook echt stijl ook na het wassen. Maar ik weet niet hoe alles zit dus dat zou je aan een kapper moeten vragen

hahahaha xd. ik gebruik altijd stylingsmousse & anti pluise creme werkt heel goed.

ik zou die haarmasker niet gebruiken als ik jou was straks word het roze :stuck_out_tongue: