Krullend haar zonder warmte?

hoi iedereen,
ik wil graag krullend haar (vanmezelf heb ik ook al krullen) maar het is altijd lelijk na het slapen, dus weet iemand een manier voor krullend haar zonder het te drogen met de haardroger (ja, ben belgisch)…
Waarom ik het niet met warmte wil doen, ik stijl mijn haar al twee jaar aan 1 stuk en het is zo dood als iets, aangezien ik haarzorg ga doen dit schooljaar op een nieuwe school wil ik graag iets makkelijker, dat ik niet om 5 uur al moet opstaan om mijn haar te doen (moet al naar trein om 7 uur)
Dankjewel ;d

misschien dit ?

http://www.youtube.com/watch?v=KXsCxRjPFw4

met krullers slapen? of met vlechten :slightly_smiling_face:

maar maar zo’n lang haar heb ik niet, het komt maar tot over mijn schouders ;c

Papilotten? Doe je na het douchen in op nat haar en na volgende ochtend eruit halen

aan de lucht laten drogen en het dan direct wassen als je uit school komt denk ik.

In een warrige knot slapen ?

Er is een trucje met een sok om krullen te maken, maar ik weet hem niet meer precies. Je kan het even googlen.

ah bah. die papilotten, net gegoogled, en ik vind het @"()à!@#@{ LELIJK Okay, dat is eruit, http://www.youtube.com/watch?v=UgwpTAIsrzI Zou dat niet gaan? dat van mij is 10 cm korter ofzo? en ik vind het wel leuk die stijl :d

Sorry hoor maar ik ben kind of kieskeurig :hammer:

mijn krullen zijn ook altijd lelijk na het slapen… douche nog altijd 's ochtends…
Misschien gaat het weer wat opkrullen als je er gewoon wat water in sprayed?

je kan gewoon die ene doen van eierkoekje ofzo hoor. je kan z gwoon allemaal doen. want hoe jij het beschrijft heb jij even lang haar als mij en daarmee kan je genoeg.

youtube.com

na het douchen je haar in vlechtjes doen en dan ermee slapen.

Met zeewater of heel erg gezouten water wassen!
Je haar wordt er wel droger van, maar het krult heel mooi dan.

De kapper heeft me ook eens getoond hoe je je haar moet ‘kneden’. Je moet wat mousse in je haar doen, en dan van de puntjes naar boven toe kneden.