Ik heb krullend haar, maar vroeger toen ik iets korter haar had en in laagjes geknipt, (heb het nu tot en stuk over mn schouders), krulde het veel mooier. Veel mensen zeggen dat je haar mooier krult als je laagjes hebt, klopt dat en zal i het weer in laagjes laten knippen?
Toevallig ben ik net gisteren naar de kapper geweest, heb het tot net over mijn schouders laten knippen. Ik wou het op één lengte maar mijn kapster zei dat het dan heel erg zou gaan hangen dus ze heeft een laagje erin geknipt, maar wel een lange laag (dus niet heel veel verschil tussen het lange en het korte) en het krult nu heel mooi, zij raadde dat aan dus in mijn geval klopt het zeker!
Ik zou het wel laten doen bij een kapster die weet waar ze mee bezig is want als ze heel veel laagjes gaat knippen (bijvoorbeeld) hou je heel dun haar over en misschien gaat het dan juist minder krullen!
Ja, je haar krult meer als je het in laagjes laat knippen en je hebt al krullen. Althans, bij mij is dat wel zo.
Bij mijn vriendin was het ook de bedoeling, die lange lagen. Kapper maakte er korte laagjes van, waardoor de kortere haren echt omhoog springen. Lange lagen erin vind ik persoonlijk heel mooi, wel je kapper goed vertellen wat je wilt dan
Ik vind laagjes juist mooi met krullen. Maar ook met stijl haar, ik heb namelijk zelf ook laagjes.