Krullenbol :P

Haii, ik heb krullen tot ongeveer me borst. Maar ik weet niet wat ik er allemaal mee moet doen enzo… Liefst iets makkelijks maar toch wel leuks wat je gewoon in het dagelijks leven kan doen… Hebben jullie tips? Hoe doen jullie je haar altijd?

Ps. Jullie mogen ook foto’s met kapsels posten (heel graag zelfs)

ik wou dat ik je kon helpen, maar ik heb juist steil haar! hoef er maar weinig aan te doen, klinkt goed… maar is soms wel erg saai. Succes!

Als je krullen een beetje pluizig zijn geworden,
kun je er een beetje bodylotion in doen :slightly_smiling_face:
Gaan ze weer mooi Krullen :wink:
××

Ik heb er niet zoveel last van dat het gaat pluizen enzo ik gebruik Andrelon - Temmer, die werkt super goed, alleen ik weet geen leuke modellen wat ik ermee kan doen… Iemand tips?

beetje een losse staart ofzo,
of met knipjes vast zetten

heb je geen foto?

Ik heb ook krullen, ik heb het meestal in een vlecht zodat het niet pluizig wordt

Ik heb ook krullen, maar heb het meestal gewoon los.

Nou uuh staartje, twee losse vlechtjes, half staartje, invlechten, opsteken enzo.
Dat zijn toch allemaal dingne die je met lang (krullend haar kan doen).
typ anders gewoon wat in bij google ofzo met krullen ?

los. ziet er lekker vrolijk uit :slightly_smiling_face:.
heb ik ook xD.

Euhh ja maar hoe? Los, naar achteren? middenscheiding?

Ik heb het ook krullen, maar je hebt van die heele leuke klemmen, je weet vast wel wat ik bedoel? van die inschuif dingen waardoor je haar zich verspreid. Of gewoon wat een losse staart, lekker los of met een klemmetje zo’n lok naar achteren doen. Zo’n bol er dan op zeg maar:P

ok niet op mijn domme hoofd of haar dat net gewassen is dus waar geen mousse in zit en dus pluizig en krulloos is (normaal heb ik echt een hele bos mooie kleine krulletjes maar als ik er geen mousse indoe zit het zo… <_< ) maar ik dacht laat ik eens wat foto’s gaan maken, die laatste is trouwens niet serieus hoor :afro:

(k)

http://img511.imageshack.us/img511/5520/haartc3.th.jpg

Hahahahaha die laatste is coolll :stuck_out_tongue:

ik heb het altijd in een middenscheiding.
en dan valt langs mn hoofd allemaal krullen.
de meeste vinden dat het vrolijk staat en vinden dat ik mooi haar heb zo xD
(dus met die krullen)

Maar ik durf het nooit helemaal los te doen zonder een speldje ofso, terwijl ik het super mooi vind… Duss iemand nog tips??

schuine scheiding, leuk model in laten knippen, beetje laagjes, bovenste laagje vooral niet te kort!!! maar wel kort genoeg zodat je bovenin ook volume hebt en het niet gaat hangen door je zware krullen onderaan. zal nog wel een x foto’s plaatsen van hoe ik mijn haar op verschillende manier doe.

jaa doe dat alstjeblieft :grinning:

ik ga dinsdag naar de kapper om er weer een beetje model in te laten brengen, daarna zal ik wat foto’s maken goed?

Je bent een schat :grinning: