krullen♥

groeien krullen minder snel dan stijl haar?

Natuurlijk niet.

Denk t niet…? hoe kom je daarbij?

Als jij je haar goed verzorgt niet nee :wink:

omdat ze rond moeten groeien zei iemand

ik heb zelf krullen en ik werd al bang

Nee, het haar groeit ongeveer 1 cm per maand, dus dat is niet waar haha

dafuq :’)

Misschien bedoel je dat als je krullend haar stijlt, dat het dan langer is? :’)

Misschien bedoel je dat als je krullend haar stijlt, dat het dan langer is?

ja dat dus…

Ik heb zelf krullen. Ze groeien niet langzamer, maar ze ‘krullen op’. Ik krijg als mijn haren groeien nog meer krullen en wordt mijn haar nog dikker. Als ik ze dan stijl zijn ze wel weer een stuk langer.

Het lijkt misschien alsof het niet echt groeit omdat je haar krult? tenminst dat heb ik

Ik weet niet hoor, maar volgens mij groeit het wel langzamer… Ik probeer al mijn hele leven mijn haar lang te laten groeien maar het lukt niet helemaal. Ik ga alleen naar de kapper als er dode puntjes aan zitten en dan gaat er meestal echt niet meer af als 1cm, dat doet mijn moeder dan want die is kapster, dus dan wordt het ook echt niet meer dan 1cm. Het is wel als het groeit dat je het nauwelijks ziet omdat het opkrult. Maar het groeit volgens mij wel langzamer

^^ ik heb krullen en bij mij groeit het normaal tot snel

Dan is het bij iedereen gewoon verschillend dus :stuck_out_tongue:

iemand zei dat krullen langzamer groeien dan stijl haar omdat krullen moeten krullen als ze groeien en stijl haar alleen maar naar onder hoeft te groeien

bij krullen lijkt het idd alsof ze langzamer groeien omdat ze op springen. als je ze uittrekt zie je wel dat ze gegroeid zijn na verloop van tijd hoor

Bij mij niet hoor :slightly_smiling_face:
Het komt er gewoon op neer, dat bij de één zijn haar/krullen langzaam groeit en bij de andere snel. *punt*

ik weet dat het bij dat kroeshaar wel zo is.

^
Nee, kroeshaar groeit gewoon even snel.
Het verschilt gewoon van persoon tot persoon.

dat zou wat zijn zeg, als ze ook nog eens langzamer zouden groeien. dan duurt het echt tot mn 80e voordat ik eindelijk lang haar heb!:stuck_out_tongue: en t maakt overigens niet uit hoe je het verzorgt, het groeit altijd in zijn eigen tempo