hello,
ik heb een vraagje ik heb slag in me haar maar dat vindt ik niet zo mooi.
nu maak ik altijd krullen met me krultang lukt wel ,maar na 2 uurtjes ofzo heb ik bijna niks meer ze zakken allemaal uit.
weet iemand hoe dat kan
en wat ik er aan kan doen?
xxx
Je hebt te zwaar haar ervoor denk ik. Heel veel extra strong fixation spray erin spuiten, maar dan wordt je haar net plastic.
ik zou het föhnen met zo’n grote ding om krullen mee te föhnen, en daarna zou ik er mousse voor krullen in doen. (andrélon) of dat ene pompje van andrélon voor krullen.
^dan ziet het er natuurlijker uit. en als je toch zelf krullen wilt maken zou ik er haarspray indoen
Na elke krul haarlak spuiten! Dat werkt bij mij echt!
Ik heb namelijk heel stijl en zacht haar. en dan echt een dikke laag van boven naar beneden.
Mijn vriendin spuit altijd haarlak op het haar wat OM de krultang is gerold.
Het wordt afgeraden omdat dit brandgevaar heeft, maar zij zweert erbij!
en als je je natte haar nou cruncht? (handen eronder en naar boven knijpen) komen er dan krullen in? want dan heb je gewoon natuurlijke krullen en moet je het zo laten opdrogen met wat stylingsproducten erin. want ik heb krullen maar als ik het borstel is het zeg maar gewoon slag en misschien is dat bij jou ook
ik weet niet hoe dat moet
maar ik heb als ik er door kam inderdaad gwn weer slag:$
maar ik heb halflang haar ietsje overschouders en het is wel dik want als ik stl blijft ut wel iets langer zitten xx
^het krullentopic gaat over natuurlijke krullen, niet over krullen met een krultang
ik heb even een filmpje voor je opgezocht
http://www.youtube.com/watch?v=qpcC9H2qcGw
zo doe ik het altijd, maar ik gebruik geen mousse of haarspray alleen gel
thankyou voor het filmpje ik kan ook me haren wassen en dan nat laten in een hoog knotje doen en dan nacht mee slapen en s’morgen zo mouse in doen?
xx
ja dat zou je kunnen doen maar als ik een knot in heb krijg ik altijd zo een lijn in mn haar zeg maar, je kan het altijd proberen
ik heb ook even een foto voor je dat je het kan vergelijken de eerste is als mijn haar geborsteld is en de andere als ik het gecruncht heb zeg maar met gel (let niet op de haarkleur ligt aan bewerking en licht enz.)
Ik crunch mijn haar ook altijd, moet je echt eens proberen, want dat werkt echt goed als je al slag van jezelf hebt
laat je ons weten hoe het is gegaan?
Misschien minder stylingproducten gebruiken. Ik merk zelf dat mijn haar hier veel luchtiger en minder zwaar van wordt, waardoor het ook “hoger” blijft staan
hello, dankje jullie wel ik ga het eens proberen.
er stondhier boven een typ van spijt na elke krul een beetje haarlak er over,
heb ik gedaan het blijf een beetje mee zitten.
xxx
Je kan het ook op je hand spuiten (koud!) en het dan op die krul doen, zo kan je het wat precies verdelen