Krullen

Ik heb mijn haar pas geknipt en het was zooooo’n slechte kapper. De kapper had het veelste kort geknipt en nu zijn mijn krullen vervaagd en het is zo lelijk als ik mn haar los doe. Hoe krijg ik nu mijn krullen terug of welke producten ofzo? Ik wil weer volume of krullen in mn haaar =(

Krultang?

Perfecte krul van Andrelon?

zowieso iets van haarmousse oid.

ik doe er altijd haarmousse in en dan knijp ik er een beetje in, worden me krullen mooier van.

balen he! Mijn moeder knipt mijn haar meestal, dus ik heb dat eigenlijk nooit, maar ik zou moes doen of je haar heel lang niet los dragen todat het een beetje ormaal is :stuck_out_tongue:

Wat een logische topictitel maar weer…
Maar bij mij is het juist zo dat hoe korter mijn haar is, hoe meer krullen ik heb?

je haar voorovergooien, en er mouse of gel inkneden. je kan ook producten van john frieda gebruiken voor krullen, helpt heel goed! succes!

Toen ik mijn haar kort had verdwenen mijn krullen ook. Mouse en haarlak gebruiken werkt redelijk.

Oei! Dit komt me bekend voor. Heb precies hetzelfde.
Nu na ongeveer 9 maanden, zie ik mijn krullen weer een beetje terug. Niet zo mooi als eerst, maar wel wat.

Zo laten, goed verzorgen, geen krultang/stijltang.
Probeer de curly girl methode.

ooh ik heb dat ook! ik doe nu dit en het werkt wel goed! Maar ik doe dat laatste gedeelte van die krullen eruit knijpen heel voorzichtig want anders is het weer verpest =D succes!

Ik gebruik:

Fructies krullen mousse, daar zweer ik bij!