Krullen!!

Ik heb zelf erg veel krullen, ik ben er best blij mee maar ze springen altijd alle kanten op! en mijn haar pluist heel vaak. Soms stijl ik het wel, maar alleen voor een feestje ofzo want bij mij duurt het erg lang en het is erg slacht voor me haar.

dus,
Tips hoe ik mijn krullen in bedwang kan houden?

xoxo

John frieda heeft een goedje dat je krullen glad en netjes houdt. en anders misschien schuimousse ofzo?

kijk even in de andere 2909359 topics hierover

Ik heb van andrelon zo’n flesje met een pompje voor krullen.
Als ik eerst mn haar scrunch terwijl t droogt, en daarna dat erin doe, pluist t niet

ok thnx! Ik heb wel mousse en dat werkt wel, maar mijn haar krijgt er nog meer volume van dan dat het al heeft en dat wil ik niet.

waarom bestaat er niet een anti-volume mousse? x]

x] ja je hebt wel gelijk

Omdat mousse 9 vd 10 x volume geeft?:’)
Als je geen extra volume wilt moet je gewoon een serum of krullencreme gebruiken.

Er zijn toch heeeel veel producten voor? Informeer eens bij de drogist :wink:?
Mijn haar is te stijl/dik/zwaar voor krullen, het blijft nog geen uur zitten :frowning_face:

Je moet ook krulen mosue proberen, en geen volume mouse. Als je er veel insmeert word je haar zwaar en zal je niet meer volume krijgen. Delijn van John Frieda voor krullen is heel goed. Ik heb de shampoo conditioner en die creme tegen pluis; secret agent heet dat.

ok dankje ik ga het proberen!
xoxo