Krullen

Ik krul best vaak mijn haar s’ochtends, en dan doen ik er wat haarspray(granier) in. Maar als ik dan naar school fiets, is het weer helemaal uitgezakt en bijna krulloos als ik op school aankom. Ik fiets wel met los haar. Iemand tips hoe Ik het nog een beetje kan redden?

mousse?? ik heb van nivea curl control creme wel duur5 euro maar het werkt echt wel goed niet te veel er in doen dan krijg je een vettekop haha…

of een beetje haarlak maar das niet goed voor je haar dus dat raad ik je liever niet aan

Ik krul mijn haar ook bijna elke dag, bij mij blijft het wel heel de dag zitten. Je moet altijd 's morgens krullen en met een staart in je haar naar school fietsen, nooit los.

Hmmm ja, misschien moet ik eens een elastiekje ofzo in mijn haar doen.

Met een diffuser werken, en daarna nog een x krullen.
Lot’s of hairspray ( maar dan voor het krullen )

En dan ook niet te strak, anders krijg je van die knikken erin. Je kunt je haar trouwens ook onder je jas doen als je op de fiets zit, dan blijven ze veel langer mooi (bij mij dan).

Muts op als je naar school fietst :wink:

Nouja, daar is mijn haar te kort voor ;p mijn haar is nog boven mijn schouders

misschien niet meer de moeite nemen om je haren steeds te krullen als je ze toch niet hebt? of anders een krul permanent te nemen aangezien elke dag krullen al sowieso slecht voor je haar is?