Krullen

Heyy, ik heb twee vraagjes het kan btw best zijn dat ik het al eens heb gevraagd .

1 ik heb krullen ik weet niet hoe ze op school zitten, maar als ik thuis kom zitten ze echt heel lelijk en onverzorgd terwijl ik 1 keer in de week een haar masker erin doe speciaal voor krullen en ongeveer om de dag mijn haren was met shampoo en conditionering voor krullen ( ik heb er al heel veel uitgeprobeerd maar deze werkt tot nu toe het beste ) hoe kan ik ze mooier en verzorgde laten uitzien?. Ze zien er alleen meestal zo uit als ik met de fiets moet. Als ik ergens heen ga met de auto zitten ze wel mooi.

2 ik stijl mijn haren soms . Misschien 1 keer in de week tot 1 keer in de twee weken meestal. Maar nu heb ik al geprobeerd om na het stijlen haarspray erin te doen en met een staartje te slapen of een knot of gewoon los. Of onder haarspray en dan met een knot staartje of gewoon los te slapen. Maar op geen enkele manier blijven mijn haren een paar dagen stijl en dit is echt heel irritant! Want dat betekent dat ik mijn haren eigenlijk bijna elke dag moet stijlen als ik mijn haar stijl zou willen omdat ik de krullen niet mooi vind ( dit doe ik natuurlijk niet, maar heb het wel gedaan en ben aan het twijfelen om heteeer te doen :frowning_face: ) dus iemand ook hier tips voor ?

Kusjes :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-krullentopic-214116.0.html

^dit ja probeer anders eens Andrélon Perfecte krul elke dag.

Ik gebruikt eerst ook altijd een Andrelon pompje, maar nu heb ik een haarolie en dat bevalt mij persoonlijk veeel beter! Misschien is dat een idee om te proberen? Hiermee wordt je haar minder pluizig maar glanst het wel mooi en blijft het wel zacht. :slightly_smiling_face:

Relax je haar!

Of een haarmasker?

Dat van op de fiets heb ik ook altijd, vooral in de winter… Dan zat mijn haar mooi ‘zacht’ om te zien, en dan kwam ik altijd met zo’n sliert-krul aan op school. Heel irritant.
Nooit een oplossing voor gevonden… Ja, mijn moeder laten rijden :stuck_out_tongue:

Een haarmasker gebruik ik ookal ! :stuck_out_tongue:
Haha jaa dat is echt irritant danheeft mijn haar zon ‘harde onverzorgde’ look vind ik.
Ik ga opzoek naar een antipluis spul en iets van argon olie?
x

Gebruik kruisbessenolie!! Echte aanrader, je krijgt er sterk en glanzend haar van. Ook gaat er meer volume in je haar en ziet het er beter uit.

Ik heb het zelf besteld op www.kruisbessenolie.nl

Nog niet zo heel veel mensen weten er van af.

awh dankjewel!

Ik heb hetzelfde. Om je krullen er verzorgt uit te laten zien gebruik een creme voor krullen. Of een pompje serum. Gaat je haar mooi van glanzen!

Misschien kan je je haar in een knot doen als je op de fiets naar school gaat, en dan daarna los?

van een knot word het al snel een schaap bij mij. Kan je beter een lage staart doen en de staart in je jas stoppen