krullen weggestijld HELP

ik heb nu zeker n jaar lang
na elke keer me haar wassen me haar gestijld
en nu heb ik echt van de prut krullen ik had eerst supermooi dik krullend haar
ik heb nogsteeds dik haar, maar ik heb geen krullen meer, ofja ik heb alleen slag…
het enigste wat nog mooi krult is me pony maarja daar heb je het ook mee gehad…
heeft iemand tips?

uhm… nja k heb ook krullen, en ik steil het ook regelmatig…
Ik weet nie hoevaak je het geprobeerd heb?
wnt k heb vaak ook als k me haar weer stijl dat t wat minder goed krult, maar dn laat ik me krullen even, en dn valt t gwn weer normaal :grinning:

hmm… jaa kijk ik was me haar 2 keer per week (: mag niet meer omdat me haar kapot is ofja kapot, herstellende
dus dat is 2 keer of 3 keer per week me haar stijlen…
en dat 1 a 2 jaar lang … hmm ik hoop dat t gaat lukken ik stijl ze nu een tijdje even niet kijken wat dr gaat gebeuren (:

ja k hoop dat het bij je lukt!
Ik steil me haar ook al een eeuwigheid, en met me krullen moet ik altijd spul erin doen, anders pluist het als een gek, dus k snap je probleem wel :wink:
wat k doe is gwn veel afwisselen

waarom stijl je je haar dan als je supermooi dik krullend haar had? :astonished:

hihi maar als je je eigen krullen supermooi vond
waarom stijl je het dan zooovaak?
ik zou het gewoon tijdje niet meer stijlen hoor! want straks blijft er niks over van je haar had vriendin van mij ook vroeger had ze altijd heel veel krullen laatst zag ik der na paar jaar weer had ze echt een heel dun bosje haar, ik schrok er gewoon van… maarja ze ging toen extensions laten zetten zo erg was het

aah stop met mij een schuldgevoel aan te praten ik heb net een nieuwe stijltang besteld!

ik had toen ik klein was ook veel krullen, maar is steeds stijler geworden, t komt nu een beetje terug, maar ik slaap elke avond met een strakke vlecht in, werkt echt! en anders kan je ook met 2vlechten slapen bv., t ziet er iig natuurlijker uit dan met een krultang.
veel succes! :slightly_smiling_face:

Heb ik ook, maar wat bij mij helpt is het regelmatig laten knippen (sinds ik dat doe heb ik ook meer krullen weer terug), dus gewoon de puntjes alleen…én na het wassen voorover hangen en er dan serum o.i.d. inkneden, dus als je voorover gebogen hangt in je haar knijpen…en zie daar, ik heb mn gewone krullen weer terug :slightly_smiling_face: miss werkt het bij jou ook :wink:

Dat stijlen heeft je haar ook deels kapot gemaakt. Goede verzorgingsproducten kopen voor je haartype en voorlopig niet meer stijlen.

Dan heb je dus gewoon leuk je haar doodgestijld.

Betere producten gebruiken dus die je haar beschermen.
Beter nog, niet stijlen.

En wil je wat krullen terug, gebruik krulcreme en de diffuser.

Ik had dat ook, maar ik heb dat wel langer dan 1 jaar gedaan, denk zo’n 4 a 5 jaar. Doei krullen, er zit nu echt een kleine slag in en that’s it :’). Dus houd gewoon op met stijlen als je je krullen nu nog terug wil.

tijdje niet stijlen, verzorgende shampoo gebruiken, misschien je haar kort knippen dat het weer gezond aangroeit.

ik heb beetje (veel) krullen maar ik stijl niet dus ik kan je neit helpen, maar misschien weer eens kort knippen ofzo?
en gewoon heel lang niet meer stijlen…

haar kort knippen met dik haar & krullen?
hm dat is toch iets wat ik juist níet zou doen. (á)

Lees dit eens:

http://www.beautygloss-forum.nl/viewtopic.php?f=70&t=1062

Oh en hier kan je before & after foto’s zien: http://www.naturallycurly…lk/showthread.php?t=47609

allen je haar borstelen tijdens douchen en na de douchen van onder naar boven je haar knijpen en dan niet fohnen en dan slapen helpt zo goed bij mij

Even ophouden met stijlen!

Gewoon even je haar laten rusten!! na het wassen mousse erin, fohnen en niet stijlen! je haar (haarschubben) heeft de structuur van krullend haar, en dat kun je er niet uitstijlen. Zelf bij een permanentje komt je krul uiteindelijk gewoon terug