krullen slag in haar maken

[i]haaai allemaal!
ik wil super graag krullen maar van al die krultangen en rollers gaat je haar super dood :frowning_face:
daarom zoek ik een manier om krullen of slag in mijn haar te krijgen
het liefst tijdens het slapen dat is het handigste

verder bedankt!!![/i]

Laatst was er een filmpje waarmee er een grote tulband op je hoofd wordt gemaakt met een sok.
Dat topic staat hier nog ergens.

ik weet het niet hoor.
ik heb dat al van nature

Van rollers gaat je haar juist niet dood.
En anders die sokken proberen, was laatst een topic over.

Waarom zouden rollers je haar dood maken? De hitte van de krultang is wel slecht ja, maar rollers doen verder toch helemaal niets.
Als ze daar al dood van zouden gaan zouden ze van iedere andere manier van krullen doodgaan he.

Ik doe altijd nadat ik heb gedoucht een heele grote bult mousse in mijn haar,
dan laat ik het gewoon opdrogen en dan heb je krullen en de dagen erna een slag! :grinning:

Kun je niet naar het douchen een vlecht in je haar maken, ik heb dan altijd de volgende dag hele mooie golfjes.

met een vlecht slapen krijg je golfjes of met een knot slapen dan krijg je meer een wilde bos met slag ( ik dan ) werkt het best als je haar nog beetje nat is

met een papieren zak. http://www.youtube.com/watch?v=WoZ2QGq0n4A

Papillotten of hoe je dat ook schrijft, kan je gewoon bij de hema kopen en is niet schadelijk voor je haar :slightly_smiling_face:

bedankt voor alle reacties
dat van die sokjes en papierenzak heb ik al eens geprobeerd
het werkt opzich wel goed maar heeeeeel kleine krulletjes
mijn haar stond helemaal omhoog xD
ik ga tog maar met mous proberen:smurf:
bedankt!!!

Als je op youtube zoekt: how to curl your hair without heat of iets dergelijks vind je ook genoeg.

Ik gebruik zegmaar gewoon een krultang, als je het niet te vaak doet, is het goed!

ik heb op internet een golftang besteld ik heb hem pas binnen gekregen en het is gwn een wafeltang!! de wafeltang koste 63 euro!!!bduh.gif
dus pas op wat je op internet besteld!!!

ik heb papilotten gebruikt werkte goed maar slaapt niet zo fijn xD
bleef er de hele dag inzitten tot dat het ging regenen…

Met stukjes opgerolde krant. Werkt geweldig, met vochtig haar moet je ze er geweoon indraaien. Je krijgt dan van die hele schattige krulletjes op het begin je haar heel kort maar daarna werd het steeds mooier.
Bij mij bleef he er drie dagen inzitten toen moesti het wassen :wink:

Warmwaterrollers. En dan de grotes!
Werkt top!

Papillotten (:

Gaat je haar niet stuk van! En werkt goed (:

Papilotten werken ook goed,
Na douchen je haar bijna droog föhnen,
Papilotten erin draaien (te koop bij hema, kruidvat etc.)
En na een tijdje eruit halen, werkt heel goed bij mij.

Ik wilde ook slag in me haar en toen heb ik een grove permanent gedaan

bedankt voor alle reacties!! heb papilotten gebruikt werkte idd goed maar ligt niet zo fijn bij het slapen :wink:

ik ga dat van die kranten maar eens proberen:D