krullen probleem.

ik heb van mezelf een vreselijke bos met krullen.
bij andere vindt ik heel mooi staan… maar bij mezelf kan ik er niet tegen.
stijlen is geen optie want ik gezien hoe het haar van mijn zus langzaam af brokkelde. bij haar is alles goed gekomen na vier jaar.
weet iemand hoe ik van mijn krullen af kan komen zonder (te) veel te be beschadigen ?

ALVAST BEDANKT♥

p.s. mijn haar is ongeveer te vergelijken met de bos van beyonce

Niet. Wees toch blij met je krullen. Anderen doen er een moord voor.

Het is nu eenmaal een feit dat vrouwen met stijl haar er alles aan doen om krullen te krijgen, en vrouwen met krullen er alles aan doen om stijl haar te krijgen.

Je bent gezegend met een mooie volle bos krullen, wees er trots op.

^ Sorry, niet gemeen bedoeld maar aan zulke reacties heeft ze toch niks, daar vroeg ze niet om?

OT: Bij de meeste kappers heb je een heel goed spulletje wat je in je haar kunt smeren waardoor het 4 tot 6 weken stijl blijft. (ik ben de naam kwijt, maar ik heb het zelf ook gehad en werkt enorm goed! Even vragen bij de kapper haha :wink: )

Ik zou inderdaad een bezoekje aan de kapper brengen voor je zelf aan de slag gaat. Die weten vast wel wat het best bij jouw haartype past!

En anders je krullen heel goed verzorgen: probeer nieuwe crèmes, conditioners en shampoos (kan verschil maken voor je krullen). Is beter voor je haar en nog mooi ook. :slightly_smiling_face:

Keratonine heet dat goedje. Alleen het is zéér slecht voor je haar.

Wat je met je krullen moet doen? Serum erin en mousse, :slight_smile:

Ik zou ervoor zorgen dat je krullen mooier worden :slightly_smiling_face:. Veel mensen zweren bij ‘‘Conditioner only wassen’’. Google er maar eens naar, het schijnt heel goed te zijn voor mensen met krullen.

als je je krullen alleen wat mooier wilt laten worden, zou ik speciale haar-olie kopen, dat is er heel goed voor en geeft ze een mooie glans. als je ze echt stijl wilt hebben zou ik inderdaad een bezoekje aan de kapper brengen, omdat die weten wat het beste is voor je haar, zodat het weinig tot niet beschadigd word. blijf ze in elk geval goed verzorgen!

bedankt voor alle leuke reacties!!!
xx