krullen passen niet overal bij..

ik heb van mezelf echt wilde krullen… alleen vind ik dat soms bij sommige outfits echt niet passen! terwijl het alleen maar haar is weetje wel :S hebben jullie dat ook af en toe? bv ik vind eerder een stoer topje met gympen leuker staan bij wilde krullen dan een koker rok met bv een blousje dus wat classy.

Dat heb ik ook inderdaad!

Ik heb een tijdje hele lange extensions gehad en toen stond kleding me ook heel anders.

wees eff blij met mooie krullen aub.

Dan moet je het stijlen op dat moment…
Ik wou dat ik krullen had, ik heb heel erg stijl en zwaar haar, dus als ik het krul, zijn de krullen er binnen een halve dag al uitgezakt.
En anders moet je je haar vast doen, in een knot ofzo.

ik wou ook dat ik krullen had!
ik heb van dat haar met n slagje dr in,
maar ik vind krullen juist wel mooi bij alles staan (:

Nee, daar heb ik geen last van…

je hebt wel gelijk, telkens als ik een grote dikke sjaal om heb vind ik mijn krullen los echt lelijk erbij.
en stijlen gaat niet zo makkelijk en snel
daar heb ik een uur de tijd voor nodig

Ik vind krullen juist staan bij alles. Ik vind kleding mezelf ook veel mooier staan als m’n haar een dagje wild doet dan als het gewoon saai en stijl is.

Ik zou allang blij zijn met krullen!

Ik weet niet, ik denk dat mensen met stijl haar altijd zullen zeggen JA WEES BLIJ MET KRULLEN.
Krullen hebben is een hel. Probeer dat maar eens normaal te laten zitten als je hebt geslapen. Föhnen kan amper, het pluist als een malle, soms ben je met kroeshaar en kroesplukjes gezegend, stijlen duurt uren, borstelen kan amper want je hebt altijd klitten.
Maar aan stijl haar zit ook zo zijn nadelen.

Mijn steile haar is een hel,geloof me.