Krullen met sok!

Geen probleem! :]

die eerste lijkt me makkelijker :stuck_out_tongue:

Hoe blijven die krullen ermooi in? Ik weet het, mousse en haarlak. Maar heeft iemand nog een tip. Ivb met het 5 km naar school fietsen. Waardoor het dus enorm uitzakt. Welke krullen blijven het langst, en hoe blijven ze zitten?!

Vanavond ga ik het proberen, ben echt zooo benieuwd naar het resultaat! :grinning:

Waauw freakin’ awesome! Ik heb al krullen maar die zijn heel klein…
Dus ik ga het wel eerst stijlen met stijltang , en dan proberen…Ben benieuwd :'D

^ Ga je het vanavond proberen of een andere keer? :grin:

ik ga het ook eens proberen ! ;o
wow dit ziet er echt heel makkelijk&goed uit!

Ik ga het vanavond ook proberen :slightly_smiling_face:

ik ben benieuwd naar de resultaten van iedereen!
Dat meisje van die eerste link heeft nog een filmpje en daar legt ze uit hoe je kim kardashian krullen doet zonder krultang, dat ga ik denk ik morgen proberen. ;p

Ik heb mijn afgeknipte sok klaar liggen, haha.
Zal even een voor en na foto maken, haar is wel nogal droog nu want heb t net geverfd en gefohnt.

Heh verdorie ik wilde het ook vanavond proberen maar ik weet niet of dat wel zo’n slim idee is aangezien de kapper morgenavond komt om te knippen…
Misschien kan ik het dan beter morgen na het knippen doen!
:grinning:

Dat meisje uit de onderste 2 filmpjes vind ik echt eng trouwens x’)

^ Ik ook hahahaha

Ik heb het ook een keer geprobeerd; nat haar → sok eringedonut → slapen,
de volgende ochtend had ik echt mooie krullen (:
Sommige plukjes waren eruit gegaan en die waren niet zo gekrult, en ik vond het ook een heel gedoe om je haar er nou normaal in/om te krijgen maar het was wel een heel leuk resultaat (: Ik ga het nog eens proberen en dan zal ik wel een foto maken!

Hm, ik snap het niet.
Hoe rol je je haar nou in die donut?

Iemand een ander filmpje of uitleg?

Hoe lang bleef het zitten?
En ging het na het douchen er gelijk weer uit?

Als het goed is zou je dat bij het derde filmpje moeten zien

Daarin legt ze alleen uit hoe je zo’n knotje moet maken ervan, dat is volgensmij niet de manier voor de krullen?

Hmm, ik had haarspray erin gedaan maar mijn eigen haar krult ook al wel dus het bleef opzich de hele dag zitten. Ja na het douchen ging het weer terug naar m’n eigen haar helaas… Maar als je 's avonds voor het slapen douched en dan 's nachts dat ding erin, dan zit het heel de dag goed (: hopelijk haha…

Die 2de ‘‘donut’’ wel, maar dat moet je dan niet op de zijkant van je hoofd doen maar bovenop zoals je in dat andere filmpje zag