krullen maken

Nee geen papillotten, het is een soort krultang maar dan loopt hij van dik naar dun en er zit niet zo’n ding aan vast waar je je haar tussen klempt, dus je moet je haar er gewoon omheen wikkelen.

Op youtube staat er ook een tutorial waar ze krullen maken met papier: http://www.youtube.com/watch?v=WoZ2QGq0n4A
Ik heb het ook geprobeerd en het werkt best goed! Alleen mee slapen is echt onmogelijk. Dus ik had er gewoon wat mousse op elk plukje gedaan en dan dat papier erin draaien.

ik heb net ff dat papieren krullen ding gedaan en hoop morgen goed resultaat te hebben.
bedankt voor de tip PreciiousGirl!!!
xxx mij p.s. dat filmpje helpt!!!

het is gelukt!!!ik heb met papier me haar gekrult en het is gelukt!!!ik heb nu pr8ige krullen en iedereen op school zei:wauw!!!

Leuk! :’)

echt wel!!!bedankt voor de tips allemaal ik heb ze bijna allemaal geprobeert alleen die van JeukAanMeBallen nog niet…die ga ik ff bekijken en dan gelijk proberen als me krullen eruit zijn
nogmaals erg bedankt dat jullie zo hebben geholpen!!!
xxxmij

hee allemaal ik heb net die van jeukaanmeballen geprobeert en het is gelukt!!!ik heb weer mooie krullen!!!

heb je een stijltang?
want je kan ook gewoon met je stijltang krullen maken.
zo doe k dat haha.

pak je een plukje, dan houd je je stijltang boven bij je haar (dus niet onder aan beginnen) doet je plukje ertussen
en draai je stijltang naar boven, dat je haar dus in een krul zit.
dan langzaam naar beneden trekken
en tadaa, krullie
ghehe.

ookal heb ik net niet gekeken als iemand die tip al gegeven heeft :’)
dus als die der al staat is dit een up haha.

Ik draai mijn haar meestal tot een ballerina knopje,
als het handdoek droog is.
En dat laat ik dan even zitten.
Heb van mezelf wel krullen, maar geen mooie.
En hier krijg ik mooi pijpenkrullen van.