krullen maken

heey people hoestie???
ik heb een vraagje ik heb halflang haar en wil krullen.een permanentje bij de kapper(kapster)mag niet van me oudertjes…dus wie weet een manier om me haar te krullen(ik heb een ronde borstel en een krultang maar de ronde borstel helpt niet en de krultang heb ik geprobeert om te krullen en dat lukte niet echt zo…)
wie wil mij helpen?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:
p.s. als ik thuis ben post ik wel ff een fotootje…nu ben ik op schooltje en moet ik stoppen van die ouwe zeurpiet die voor de klas kijkt en nu een beetje boos naar mij dus:alvast bedankt en groetjes maggie

Je typt een beetje… vervelend…

Maar youtube zit vol met trucjes om je haar te krullen.

http://www.youtube.com/results?search_query=curl+your+hair

jaa gaat goed met jou ? hahah

maar um hoe krul je je haren met de krultang dan??

ik pak altijd een pluk en dan heel veel haarlak , dan omde krultang doen weer haar lak,

en dan zit het meestal goed en blijft het ook heel lang zitten ,
en soms doe ik als ik klaar ben nog extra haarlak op,

met half lang haar zou het denk ik wel moetten lukken,
heb je dik haar ?

successs

Je kan ook föhnen als de krultang niet werkt, maar dan ben je wel eventjes bezig :'3

je kan krulspelden in je haar doen en dan gaan slapen bij mij helpt het :stuck_out_tongue:

indd,

je moet er gwn vet veel haarlak in doen
en dan blijf het heel goed zitten

http://www.youtube.com/watch?v=AXqZy3l6jAg

Denk niet dat je zulke krullen bedoelt, maar misschien vind je - net als ik - het eindresultaat toch prachtig. Je kunt ook grotere plukken nemen though.

Je typt ook redelijk irritant, maar ik heb het kunnen lezen dus valt mee.

Ik heb ook een krultang maar ik vind krullen maken met een steiltang veel handiger, misschien moet je dat eens proberen. Anders er was hier ooit eens een topic over krullen met papier die werkte ook goed bij mij, pappilotten of hoe je dat schrijft werkt ook.

permanent is zoiezoo niet goed voor je haar. Ik zelf heb krullen van mezelf dus met krultang en zo heb ik geen ervaring maar alsnog kan ik je misschien tips geven… met cremes enzo. ik doe krul creme van andrelon in me natte haar en doe er mousse in. dan doe ik t effe in een knot en dan na 15 20 min ongeveer doe ik me haar weer los en doe ik weer een beetje mousse (nee het wordt niet hard alleen als je die van taft ofsoo gebruikt maar die vind ik niet zo prettig) die van andrelon is wel goed of die van syoss ofso? en als het een beetje pluizig is maak ik me hand gewoon een beetje nat. hopelijk heb ik je een beetje geholpen. suc6! x

Haha jij typt echt raar ;p

Maar ik weet het ook niet, probeer het ook wel eens maar dan ziet het er niet echt mooi uit

Je hebt ook zo’n staaf zeg maar, het is gewoon een lange staaf en daar draai je je haar dan omheen sorry kan het niet zo goed uitleggen en weet de naam ook niet haha, maar ik heb er 2 thuis en je krijgt er echt prachtige krullen van !

papillotten?

upje ;]

Gewoon veel oefenen met je krultang. Mijn tip is zoveel mogelijk in lagen doen. Dus niet je haar door de helft maar gewoon 1/4 zeg maar :stuck_out_tongue:

Hmm, bij mij lukt het ook nooit zo…
te grote plukken tegelijk werkt niet, dan wordt de buitenkant helemaal niet warm en de binnenkant juist te warm!
Maar als ik kleinere plukken neem ben ik een half uur bezig en is de andere helft alweer uitgezakt. Ook krijg je dan heel veel kleine krulletjes en dat is net weer iets te heftig :angel:

heey meiden ik vind het echt geweldig dat jullie zoveel reageren en ik ga het van het weekend proberen,miss typ ik een beetje raar maar zo typ ik altijdjes…en ik heb op dit moment wat met ie/tjes enzo maarja thank you so much voor deze tippies!!!
xxx mij

morgentjes post ik een fotootje nu geen tijd

Dat zijn veel verkleinwoordjes.

Dit werkte wel bij mij
Het is van papier, maar je kan ook van die buisjes in de winkel kopen denk ik, en denk krullen houden heeel lang, de tweede dag had is zelfs nog wat slag in me haar :]

Gewoon krullen met de krultang werkt echt het beste.
IK doe er altijd eerst een beetje haarlak in, dan is het wat steviger.
En dan gewoon in kleine plukken netjes krullen, heeft even wat oefening nodig maar dan lukt het je wel. Kijk voor tips naar filmpjes (gewoon intypen op google; haar krullen met krultang).

thank you al so much ik heb ff gecheckt maar ik heb geen fotootje van me nieuwe kapseltje…ik zal ff proberen een mooie nieuwe te maken en dan te posten maar da kan nu ff niet ik heb geen fotocamera nu moet ik ff me vadertje helpen
xxx mij spreek morgen weer!!!