Krullen maken met stijltang.

Je kent het misschien, krullen maken met de stijltang.
Ik wil dit morgen graag in doen, maar ik vraag me af…

blijf het wel goed zitten? en zo niet… heeft iemand tips?

vertel ook hier jullie ervaringen met krullen met de stijltang.

liefs

Ik doe het altijd met mijn Kindu stijltang, blijft een dagje zitten. Natuurlijk zijn die krullen aan het eind van de dag wel wat losser maar dat is ook mooi. Ik zou het in ieder geval 's morgens doen, anders heb je bijna geen krullen, omdat het er 's nachts wel snel uitgaat. Veel succes :slightly_smiling_face:

Bij mij blijft het uitstekend zitten. Beter dan wanneer ik met krultang doe.
Je moet wel effe sprayen met haarlak, voor de zekerheid zodat het niet uitzakt ofzo.

Mij mij werkt het voor geen meter maarja. Het enige wat ik met mijn haar kan doen is kammen, ik kan amper een normale staart maken, dus lekker nuttige reactie is dit.

ik heb slag van mijzelf moet ik het dan eerst helemaal gaan stijlen voordat ik er krullen in doe?

en moet ik ook mijn haar sprayen met haarlak voordat ik dat doe?(krullen maken)

hoe wil je dat met stijltang doen dan?

Nee, hoeft niet eerst stijl, ik heb ook slag in mijn haar en bij mij werkt het perfect. Het blijft inderdaad beter zitten dan met een krultang.

oh dat wil ik ook graag :grinning: maar hoe doe je dat precies?

Ik doe het altijd zo: Plukje tussen de stijltang doen, dan een slag draaien zodat het plukje er aan de buitenkant weer uitkomt (beetje vaag omschreven maar als je het eenmaal doet snap je het denk ik wel). Hij moet er dan als een soort spiraal omheen zitten. Je kunt ook gewoon een plukje om de stijltang draaien, ofja dat onderste deel dat is hetzelfde principe. Anders kijk even op youtube?

Ik vind dat het langer blijft zitten dan met een krultang!

Bij een stijltang krijg je grovere krullen (grotere). Bij een krultang krijg je meer van die kleine krullen, omdat je weinig haar kan pakken om mee te krullen.

ik krijg er wel mooie krullen mee, maar het is na een half uurtje alweer helemaal uitgezakt. maarja heb gewoon lastig haar met dat soort dingen.