krullen in vorm brengen.

ik heb een jaar geleden mijn haar tot mijn schouder geknipt, toen begon het heel erg te krullen.
nu is mijn probleem: hoe langer mijn haar, hoe minder mooi mijn krullen zijn (of minder erg krullen).
kan iemand een product aanraden die mijn krullen in vorm brengt?

-

Ik heb zelf ook heel erg veel krullen en ik gebruik de John Frieda-lijn (frizz-ease shampoo en conditioner) en na het douchen gebruik ik L’óreal Paris Curl Control Mousse. Ik weet niet of ze geschikt zijn voor jou, maar ik heb er goede ervaringen mee :slightly_smiling_face:

@godsavethequeen, afknippen vind ik zonde, want ik hou wel van lang haar. :stuck_out_tongue:

@lilbrunette, dankje. (:

ik heb trouwens vandaag andrélon krullenmousse gekocht om te proberen.

Ik gebruik een spray van andrélon, maakt mn krullen echt veel meer krullend (geen mousse, maar echt spray)

Die werkt wel goed, die gebruik ik ook.

ja die andrélon krullenmousse werkt echt heel goed (:

Ik heb ook krullen maar ik gebruik nooit mouse want ik het best wel lang haar en daar word mn haar zwaarder van en dan zakt het uit…
ik gebruik zo’n pompje voor krullen van andrelon. Werkt echt super bij mij.
En soms gebruik ik van swartzkopf (?) ook een pompje voor krullend en pluizend haar. Maar als ik daar te veel van gebruik word het vet, haha
Ik hoop dat je hier wat aan hebt :angel:

bedankt allemaal! <3

mijn moeder die heeft echt heel lang die krullen mousse van andrelon gebruikt, maar nu gaan haar krullen ineens weer uitzakken,
en nu heeft ze mousse van syoss, en die is echt heel goed zegt ze, want zij heeft versteviging nodig voor die krullen in vorm te houden.