Krullen, crème?

Heee,

ik wil graag krullen, en ik vroeg me af:
je hebt van die stijlende crème, die als je krullen hebt je haar steil maakt.

heb je net zo’n soort crème, alleen dan van steil haar naar krullen?

en dan geen permanent :wink:

xxxxxxxx.

Je hebt wel bepaalde soorten die je krul iets sterker maken, maar dan moet je er alsnog zelf eerst hebben/zetten.

Ik denk niet dat er iets bestaat dat je thuis in je haar smeert en dat je dan meteen krullen hebt.

Denk niet dat je echt een crème hebt om krullen mee te maken. Ik heb slag, en gebruik moes/mousse/mous? hoe schrijf je dat? :stuck_out_tongue: om er echt krullen van te maken. Werkt hartstikke goed en blijft ook de hele dag zitten.

Die stijlende producten werken alleen als je slag hebt of last hebt van frizzy hair zal maar zeggen.
De krullende producten werken alleen als je slag hebt of al krullen hebt.

Volgens mij kan je niet van stijl naar krul en vice versa met producten. Alleen met tangen of permanent.

Als ik jou was zo ik gewoon gaan slapen met een paar vlechtjes in of iets dergelijks. Of zoek op youtube van die Heatless curls. Komen leuke dingen voorbij (: Ik heb er niet veel aan want heb van mezelf al enorm veel krullen >< ik wil juist een stuk minder krullen, zeg maar slag

Sowieso maken crèmes krullend haar niet plat. Da’s puur reclame en werkt misschien bij golvend haar als je het plat föhnt.

Ja, Andrélon perfecte krul.
Werkt súper goed

Ik heb het ook een tijdje gehad en het maakt je haar een stukje zwaarder waardoor het ietsje minder krult. Maar het is zeker niet dat als je die creme indoet je gelijk enorm stijl haar hebt