Krullen? Bij mij?

Hai,

Ik wil in de herfstvakantie een permanentje laten zetten.
Maar wel met grote grove krullen zoals dit:

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/09/02/1251911395-940.jpg

Dus niet echt van die mini krullen.
Ik heb namelijk van mijzelf super stijl haar.
En dat is wel leuk opzich, maar krullen lijkt me leuker/fijner omdat ik dan meer volume heb en als ik zat ben ik het gewoon kan stijlen ;]

Dit is mijn … haar en hoofd x’D;

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/09/02/1251911794-260.jpg

Dat is dus de lengte van mijn haar. (Gaat om de lengte absoluut niet het model)

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/09/02/1251912064-190.jpg

Deze foto is voor mijn gezicht en dergelijken. Mijn haar is daar donkerder en korter. ;]( Foto van vorig jaar)

Dus, het zou fijn zijn als jullie zouden willen zeggen of jullie het leuk vinden of niet ;]

Dat haar is zo mooi, volgens mij staat het iedereen :grinning:

Het lijkt me eigenlijk wel leuk bij je staan ^^

hmm lijkt me wel leuk ja! :grinning:

Als je denkt nee iel, gewoon zeggen ;] en zeg maar waarom.

Het zal je wel staan, maar of je het zo kunt krijgen met een permanent weet ik niet :blush:

dat is echt supermooi! het zal je ook zeker mooi staan, maar eigenlijk raad ik permanent af want het is heel slecht voor je haar… maarja je moet het natuurlijk zelf weten :slightly_smiling_face: ik maak ook weleens grove krullen met warmwaterrollers

Oeh ja zeker dat jou dat gaat staan :]

doen :slightly_smiling_face:

Dat gaat je echt heel leuk staan!

Een vriendin van mij wilde dezelfde ‘grove’ krullen… Die loopt nu rond met haar alsof ze tussen het wafelijzer heeft gezeten.
Schijnt dat het nog uit moet zakken ofzo, maar haar permanent was iig niet zo’n succes (: [is nu al 3weken geleden en die krulletjes zijn nog steeds mini]

ik heb ongeveer dat haar alleen ik stijl het meestal.
maar ik denk dat het je wel leuk staat.

Ik denk eigenlijk dat je eigen haar zegmaar leuker is. Want dat vind ik echt super leuk zitten, vooral de laatste foto. Ik denk dat je stijl haar ook beter staat, bij je gezicht enzo.

Maar als jij het mooi vind moet je he zeker doen hoor!!!

Heb je anders een foto waarbij je je haar gekrult hebt met een krultang oid?
dan weten we ook hoe het eruit ziet met echte krullen :stuck_out_tongue:

Proberen :ok_woman:

het kan zijn dat je haar er ongezond van word en gaat afbreken,
ik zou gewoon stijl houden, ookal is de verleiding eens een keer iets veranderen wel heel groot.
Ik zou het navragen bij de kapper en dat plaatje meenemen,
ik vind je haar wel leuk zit, idd vooral op de laatste foto.
Misschien kan je het wel een tintje donkerder verven?

En als je je haar elke ochtend wast er mousse indoen het in een knot doen en op school losdoen en dan heb je ook dat soort krullen.

Maar doe wat je hart je ingeeft
:laughing:

Ik heb vorig jaar ook permanent laten zetten… De eerste paar weken had ik hele mooie krullen, maar daarna werd het al minder. Nu na bijna een jaar zit het er nog steeds in, alleen is de bovenste helft uitgegroeid (en dat weer opnieuw laten permanenten is geen optie, mn haar is nu al hartstikke verpest (lees: droog, dof… dood.)

Dus mijn advies: doe het niet. :grinning:

wauw zo wil ik mn haar ook wel haha alleen niet voor altijd, alleen krijg ik dat niet voor mekaar met een krultang :’]

maar ff OT: ik denk dat het je wel staat hoor!

Ik denk wel dat het staa, maar volgens mij kan je niet zo grote krullen met permanenten? ö