krulborstel

Ik heb stijl haar en wil graaag een krulborstel denk ik.
maar weet iemand een goede?
Heb al op internet zitten zoeken, maar de een zegt dat die weer goed is en de andere zegt dat die weer goed is…
Weet iemand er een?
xx

uppp

een watte? bedoel je zo een borstel… uhm… waarmee je je haar dan moet fönen?

Mijn moeder heeft er ééntje volgens mij, maar dat is gewoon een borstel met in de rondte allemaal borsteldingens en dan gewoon je haar eromheen draaien… Werkt met föhnen heel goed! (:

Mijn moeder heeft ook een krulborstel, maar zo geweldig vind ik die dingen nooit eerlijk gezegd. Echte krullen geeft het namelijk niet, maar ik weet niet of je dat graag wilde?

^ Ja, het levert meestal gewoon alleen slag op… En na een hele dag is het helemaal uitgezakt.

Ja precies, mijn moeder vraagt me wel eens om haar haar te doen, maar ik kan dan alleen de punten naar binnen of buiten ‘krullen’ omdat het gewoon niet meer doet…

zowieso voor een met varkenshaar gaan, dus geen plastieke. Iz beter voor je haar plus je krijgt een beter resultaat

kruidvat: 5 euro ofzo

Ik heb het weleens met zo een borstel gedaan.
Maar bij mij blijft hij dan in mn haar zitten, erg vervelnd om eruit te trekken…

Ik vind het voor oma´s. en je krijgt er geen mooie krullen door. én ze blijven inderdaad in je haar vast zitten :stuck_out_tongue: