Krul Permanent

Hellooo allemaal…
Ik heb van mezelf lang stijl haar tot net boven me bil… Ik verf het eigenlijk zowat elke maand en ik wil nu graag permanent nemen… Is het wel zo een slim idee als ik m’n haar normaal elke maand verf? En bestaat er wel een permanent dat je zulke krullen krijgt:

http://www.long-healthy-hair-advisor.com/image-files/long-curly-hair-christina-milian.jpg

Permanent is echt zo slecht voor je haren. Ik zou het niet doen als ik jouw was.

Een vriendinnetje van mij heeft ook een permanent met zulke krullen, en die verft haar haar ook, alleen niet om de twee weken. Ziet er verder niet dood uit. Zij heeft alleen wel veel korter haar, mss dat het daarbij minder opvalt als het niet zo gezond is?

ligt aan de conditie van je haar nu, ik heb op internet vaak positieve reacties gelezen over permanent maar er zaten ook horrorverhalen tussen. hou er rekening mee dat het soms gewoon niet pakt, en de kapper het voor een 2e keer moet doen of dat je een poedel-kapsel overhoudt. ik denk dat het verstandiger is om gewoon je eigen haar te houden en het af en toe met de krultang te bewerken als je dat mooi vindt. want als het misgaat is de kans groot dat er een stuk af moet, en dan duurt het echt superr lang om het weer net boven je bil te krijgen ;o maar dat is mijn mening.

permanent kan niet met die lengte van je haar. aan ge zien het om een klein wikkeltje heen moet. je zult er eerst een stuk afmoeten knippen en dan is de kan nog dat je een schapenbos krijgt :wink:

Er is een algemeen haarverftopic. Even zoeken via Google.