Krukken

Ik heb dus sinds een dag krukken, maar heb erge pijn aan me handen gekregen, heeft iemand tips waardoor je handen niet zo’n pijn doen?!

xxx

Je kan washandjes om de handvaten heen doen

ik loop ook op krukken. al 5 weken. irritant he. mja washandjes idd. natte washandjes is wel fijn, beetje verkoelend.

Eigenlijk moet je ook gewoon krukken hebben met van die handvaten waar echt een hand in staan, niet van die ronde, dat werkt echt niet.
Heb zelf na mn enkeloperatie ook een tijd lang op krukken gelopen, op een gegeven moment word je er echt steeds handiger mee xD

dankjewel voor de tips, ik ga dat van de washandjes uitproberen en @ Miiamore die met dat over die handvaten hoorde ik ook maar thuiszorg wil dat niet gaan ruilen ofzo ze hebben het tijdelijk niet meer… dus ik ga maar blijven oefenen

xxx

p.s. iemand nog meer tips?!

xxx(L)

Dan zou ik je er wel voor op de wachtlijst laten zetten.
Weet niet hoe lang je ze nodig hebt, maar het is echt veeeel beter.

Ja ik weet eigenlijk ook niet hoelang ik ze moet xD
Ik ga straks wel ff de dokter bellen, want als ik het maar voor een paar weekjes heb heeft een wachtlijst niet echt zin xD

xxx(L)

Dat wou ik vroeger zo graag eens hebben :’)
Up.

Ik ook, haha best erg.

Wou je krukken hebben:P

ik eerst ook maar damn wat een kutdingen zijn het!

xxx

hahaha ik wilde vroeger ook krukken hebben, maargoed… Ik heb ze ook gehad, nu haat ik die krengen :frowning_face: Maar ik heb er nooit egt last van gehad, ik had die met die voorgedrukte handvaten zeg ma, en als ik egt pijn kreeg aan mijn handen ging ik even rusten en dn ging t wel weer…

Pff, krukken zijn echt kut idd! Kreeg er ook altijd best veel spierpijn van op het begin en het duurde uren voordat ik eens ergens kwam (-; ik heb niet echt meer tips voor je, wat ik zou doen is al gezegd namelijk! succes ermee!

ik deed grote pleisters op het gedeelte van mijn hand wat pijn deed. Het deed zo veel minder pijn, maar het ging er soms wel af… maar het hielp dus wel

Okee dankje schat, dat ga ik nu ook doen!

Ik kan er nu wel gewoon goed oplopen, zonder pijn te krijgen!
Het is echt wennen.

Maar bedankt voor alle tips heb ze gebruikt

xxx