Kruitvat bikinilijn ontharingscrème?!

Ik heb het net gebruikt en doordat het mijn 2e keer was was ik er nog niet erg handig mee.
Het moet ongeveer 10 min zitten en niet langer dan 12 min doordat ik er zo mee bezig was en ook onder de douche met het er af halen heeft het denk ik 1 à 2 minuutjes langer gezeten.
Het ging er lang niet allemaal af maar doordat het er te lang op zat(denk ik) zijn die haartjes een soort van klein geworden en ik kan er een aantal met gemak uittrekken!!
Ik heb daarna alle haren weggeschoren maar er zijn er nog een paar blijven zitten.

Kan dit kwaad, tips, wat moet ik met de over gebleven haartjes doen die ik er uit kan trekken??

Gewoon eruit trekken denk ik? Lijkt me best chill als het zo makkelijk gaat.

Haha het was een heel karwei en niet aan te raden :slightly_smiling_face:

ontharings creme is chemisch en verschroeid de haren als het ware
als je dit er te lang op laat kan je vreselijke brandwonden krijgen dus pas alsjeblief t op!

Ik had deze ook. Omdat ik veel bultjes kreeg bij het scheren van mijn bikinilijn. VERSCHRIKKELIJK! het werkt niet en het stinkt enorm!

Aiii hoop niet dat dat gebeurd down under! Ik heb het wel echt goed uitgespoeld en nu ook al 3 x met hydraterende zalf ingesmeerd! Nog tips hoe ik brandwonden tegen kan gaan?

Inderdaad. Hij gaat bij mij ook direct de prullenbak in!!

Wn. Wt ik met die haren moet doen haha

zorgen dat je hem niet langer laat zitten!
als je dit wil gebruiken, kun je het beste Veet nemen. deze stinkt ook, maar is voor mn oksels erg fijn (:

En wat*

Zit op m’n iPod dus maak soms foutjes

En nu op dit moment hihi?