Kruin

Hallo

Nou, het is heel erg vervelend ; een kruin wordt ook wel weerborstel of kroon genoemd…
een plukje haar, dat compleet zijn eigen wil heeft, en dus zijn eigen kant opspringt, ik heb het aan de voorkant van mij hooft, dus een zij scheiding is heel moeilijk.

Weet iemand hier de perfecte oplossing voor?

Er zijn hier veel meer topics over alleen die zijn een beetje oud en vergaan…
Dus, ik start een nieuw topic, en het is handig voor andere meiden :slightly_smiling_face:

Een oud topic zou je ook kunnen uppen? :slightly_smiling_face:
Verder weet ik niet echt een oplossing hiervoor…

nadat je je haren hebt gewassen meteen in de goede “positie” leggen?

tsja dat heb ik ook echt lelijk me haar staat daar altijd raar heb het links op me voorhoofd en heb een scheiding naar rechts dat kan wel maar zou die kruin graag weg halen alleen dat kan niet:P

Ja stom he! er is heél weinig aan te doen.

ik heb het linksachter en trek die haren allemaal uit mn hoofd… dus ik weet het ook niet!

Heb je dan geen kaal plekje? ~@ Bullybread

o.O

Ik heb het alleen een beetje als ik douche en dan met nat + wild + ongekamd haar ga slapen. ook linksachter

Ik heb het ook linksachter en links voor op mn hooft…

ER zijn zelfs mensen met twee kruinen.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/eb/Double_cowlick.jpg/450px-Double_cowlick.jpg

geen oplossing, accepteren denk ik, of beetje anders laten knippen, maar dat is lastig.
Ik heb hem in het midden, dus altijd een schuinschijding.
Mijn vriend heeft hem in zijn baard, en daar loopt het dan in een cirkeltje, zo grappig :’)

Ik heb een kruin bij mn voorhoofd. Ik heb een schuine pony dus wa tik doe, ik wacht tot mn haar handoekdroog is en dan pak ik zo’n hippiehaarbandje en di edoe ik in, met het bandje precies op de kruin. verscuif hem wel om de paar minuten anders krijg je een deuk in je haar. werkt perfect!

^Dat is handig, ga ik ook proberen.

Wat ook helpt is een speldje klippen op de kruin… bij mij staat hij dan minder omhoog :grinning:

Ik heb er ook een rechts (en links) op mn voorhoofd. Ik heb heel lang gekloot met hoe ik nou mooi een zijscheiding kon doen, want een middenscheiding staat mij echt niet. Maar nu trek ik mn scheiding gewoon schuin langs mn kruin en dan naar achter. Werkt perfect!

misschien je scheiding bij je kruin.

Ik heb het link achter op mijn hoofd :pensive: dat is pas lelijk, mijn haar valt daar niet normaal mooi naar beneden. Verschrikkelijk.

Ik heb ook een kruin bij mijn pony, daardoor lijkt het alsof mijn hoofd scheef loopt, even een foto zoeken haha

hahah sorry ik moest hier om lachen,
maar haren uittrekken is wel heel dom!

Oh eigenlijk valt het best mee als ik op foto’s kijken, in de spiegel lijkt het veel ergwe :")

en ik ben te lui om een foto te uploaden "p