kruidvat vip avond

He meiden

De VIP avond is morgen… 20% korting op het gehele assortiment!
Wat gaan jullie kopen aan beauty producten?
Ik ga zoiezo krulmouse halen en deo…
En ook nog oogschaduw…

Wat gaan jullie halen?

welk filiaal…?? niet elk filiaal heeft dat waarscheinlijk namelijk!

Woooow, hier wist ik niks van af?! :open_mouth:

http://www.kruidvat.nl/do…-49-VIPkoopavond&token=-1

Hier staat het! Je moet er een uitnodiging van hebben… ik heb er een van een vriendin gekregen die daar werkt:D

Dat hebben ze ook al een tijdje bij de etos. Wel onhandig dat ze het op een woensdag doen. Vrijdag was beter geweest.

Mensen die bij kruidvat/trekpleister/ici paris werken, krijgen eens in de zoveel tijd een uitnodiging voor een speciale vip avond, waarbij ze een paar mensen mogen meenemen. Dus er zullen waarschijnlijk niet heel veel mensen zijn die daar heen gaan. Ik werk zelf bij kruidvat, al 3 jaar, maar ben nog nooit gegaan :stuck_out_tongue:

Filialen geven ook uitnodigingen weg, nja in ieder geval wij dan (:
Anders komen er vrij weinig mensen

toen een vriendin en ik vanmiddag in de kruidvat waren mochten we bij het afrekenen ieder een bon meenemen. Dus toen hebben we onze boodschappen daar gelaten om nog terug te komen om 18:00 en hetzelfde af te rekenen met 20% vip-avond korting. Tjakkaa :grinning:

maar wel echt heel raar want toen ik daar was met de vip avond was er dus ook een mevrouw die geen korting kreeg bij t afrekenen omdat ze geen bon had? terwijl ze die 2uur daarvoor zomaar weggaven…