Kruidvat tea tree dag- en nachtcrrème

Ik heb de tea tree dag- en nachtcrème van het kruidvat vanmiddag gekocht, maar ik ben bang dat mijn huid een beetje vettig en glimmend blijft als ik dat spul opdoe. 's Nachts is dat niet zo’n probleem, maar overdag wel. Ik wil liever niet de hele dag met een vet glimmend hoofd rondlopen. Dus heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb hem gehad, bij mij werd het helemaal niet vet. 'S avonds is mijn huid wel een beetje vettig, maar dat is elke dag of ik nu die crème gebruikte of niet. Tenzij je zelf een hele vette huid hebt, maar dat denk ik niet. :slightly_smiling_face: Wel fijne crème trouwens.

Thanks! Ja, ik hoorde altijd goede verhalen over tea tree dus ik dacht ik probeer het eens. Weet je trouwens ook of de geur blijft hangen?

Nee, wordt juist niet vet als het goed is.

Als je trouwens foundation gebruikt kun je t beste wel primer gebruiken nu je die dagcreme gebruikt.

Oh oke, nee dat zal geen probleem worden dan want ik gebruik geen foundation, hooguit soms een beetje concealer…

ik gebruik 'm alleen als nachtcrème.

dat stinkt toch heel erg?

Ja. xD Daarom vraag ik me af of die geur blijft hangen.

Die geur blijft niet hangen, hoor :slightly_smiling_face:. En het licht aan je type huid denk ik of die er heel vet door wordt. Mijn huid is sowieso redelijk vet, maar wordt niet vetter door de crème.

Haha dat dacht ik eerst ook, dat de geur bleef hangen, maar dat is niet zo.

Hele fijne creme, en goedkoop ook.

Oke dankjewel!

Nou, toen ik het gebruikte kreeg ik er geen vettere huid van. Als het goed is, houdt Tea Tree dat ook tegen :wink:
En van die geur heb ik eigenlijk nooit wat gemerkt :stuck_out_tongue:

Ik vond hem echt vies en bluuh, mijn huid werd hélemaal droog door dat spul, en nee. Echt niks voor mij, heb 'm na een week ook gelijk weggepleurt.
Maar ik zou hem niet overdag opdoen, hij stinkt namelijk gigantisch ='D

Ik gebruik h’m nu ook al een tijdje,
opzich best fijn. Vind het geen wondercrème ofzo, maar wel prima!
Ik doe hem meestal 's morgens voordat ik eventueel foundation op doe op (lekkere zin dit :'D).
hij ruikt idd niet zo heel lekker! maar dat blijft niet hangen en mn huid word er ook echt niet vet van.
én je doet echt lang met zo’n potje, tenminste ik wel!

je hebt toch ook tea tree oil van de kruidvat? 2 euro ofzo?
is die goed? want mijn voorhoofd lijkt nu echt op het himalaya gebergte O.o