Kruidvat Solait Self Tan?

Hey meiden!
(dit klinkt heel lullig, maar ik heb mn vriend een self tanner aangesmeerd xD )
nougoed, ik zou dus niet graag een vriend willen die op een wortel lijkt, en ik heb ook niet zoveel zin (en hij ook niet) om 20 euro of meer te gaan betalen voor een selftanner. dus ik had even gezocht, en bij kruidvat hebben ze dus dit produkt:
http://www.kruidvat.nl/do…ucten-solait-selftan.aspx

en deze:
http://www.kruidvat.nl/do…producten-notenserie.aspx

nu vraag ik me af of iemand hier ervaring mee heeft en hoe het het beste is aan te brengen met dit spul van kruidvat.

En is de 2e nou een combinatie spulletje van zonnebrand én selftanner? nouja, drop je info dus maar gewoon, alles kan ik gebruiken! want op de site vind ik het niet echt duidelijk.

Edit: zit er in het 1e spulletje nou wel of geen glitters? want ik denk niet dat mijn vriend dat op prijs stelt haha xD
btw; hij is gewoon heel bleek, en heeft vaak last van rode plekken in zn gezicht, en als hij wat bruiner is (word hij nml maar heel langzaam!) valt t minder op. daar komt bij dat hij op zn rug nogal wat striem-littekens heeft (geen straie, of hoe je t ook schrijft) en die zijn vrij donker, dus met een wat getinterde huid valt ook dát minder op!

up!
heeft echt niemand een id?

sorry, ik weet hier niks vanaf…
misschien is het beter voor hem om naar de zonnenbank te gaan eens in de zoveel tijd… :wink: Van selftanner krijg je vaak lelijke bruine strepen.

Geen idee xD

En de zonnebank is slecht voor je…

Ik heb uit die bovenste link die grote fles… al een hele oude, maar ik gebruik 'm nog wel eens.
Daar zitten geen glitters in, is gewoon een witte creme.
En het best kun je je eerst goed wassen, het liefst scrubben, voordat je het aanbrengt.
Vervolgens héél goed uitsmeren! Vooral in je hals, knieholtes enz. wil het nog wel vlekken. En dan goed op laten drogen voordat je kleren aandoet, anders krijg je alles in je kleren en daarnaast ook nog eens vlekken op je huid.

Maar. 1 ding. Ik denk dat als je heel wit bent (zoals je vriend) het misschien een beetje een gele uitslag kan geven. Want in de winter (dus als ik wit ben) krijg ik daar geen mooie kleur van. Als ik wat bruiner ben en dan dat spul gebruik word ik er wel heel mooi bruin van. Maar het verschilt wel per persoon hoe de kleur uitpakt denk ik.

Achja, je kunt 't altijd proberen, als je vriend tenminste zin heeft om zich om de paar dagen in te moeten smeren met zelfbruiner xP

Etos huismerk zelfbruinende bodylotion is heel fijn, werkt goed, natuurlijk maar wel duidelijk, onder glitters haha. Kleine bruine fles, staat bij de zonnebrandspullen enzo. Je hebt hem ook in gel vorm :slightly_smiling_face: Miss. fijner voor mannen, trekt wat sneller in.

dank jullie!
ik zal vandaag wel even kijken bij de etos & kruidvat :slightly_smiling_face: