Kruidvat ontharings mousse..

Baggerspul. Het werkt niet en met heel wat zeep, body lotion en parfum wilt de geur ook niet weg : (

ik heb die ontharingscreme van de kruidvat wel eens gebruikt, die stank, ik ging bijna van mijn stokje. Nouja, toch maar op mijn benen gesmeerd en na tien minuten eraf gehaald (MET de spatel). Er kwamen maar een paar haartjes mee :S. Het zal vast aan mij liggen, maar het werkt bij mij dus gewoon niet.

Ik gebruik altijd veet, deze haal ik bij de action. Stinkt wel maarja het werkt wel :wink:

Ik heb ook een tijdje die van de kruidvat gebruikt. werkte bij mij ook voor geen meter. Nu heb ik gewoon veet. dat moet er veel korter op en werkt bij mij ook supergoed.

ik wil die van de veet gebruiken, die hebben ze voor best goedkoop bij de action volgensmy… ;p
Hoelang blijft het ong. weg& hoelang doe je dus denken jullie met een zo’n pak van Veet?

ik kwam er trouwens achter dat ze nu een vernieuwde hebben met Aloë Vera, stinkt nog steeds maar niet meer zo heel chemisch als voorheen.
Bij mij werkt t eigenlijk heel goed en ik krijg er ook altijd voor 1 dag hele zachte benen door. ksnap niet dat dat bij andere niet gebeurt ?

bij mij werkte het de eerste keer ook niet omdat ik het er alleen afspoelde met water daarna heb ik de achterkant van een tube gebruikt als spateltje omdat deze er niet bijgeleverd zit. hierdoor verdwenen er een aantal haartjes maar lang niet allemaal. Toen heb ik besloten toch maar mn benen te scheren dit ging makkelijker dan anders was binnen 30sec klaar met beide benen en het resultaat: gladde benen en geen stoppels.
dus: ontharingsmousse → achterkant tube eraf schrapen → scheren
tussen het eraf schrapen en scheren niet afspoelen!!! achteraf natuurlijk wel

Je moet het er met een washandje of iets afschrobben, de haartjes zijn bij mij dan zo zacht dat ik ze er als het ware afschrob.