Kruidvat 'Jouw extra voordeelkaart'

[i]Dag meiden;

Na een paar dagen mijn mond te hebben gehouden, mag nu ook de buitenwereld weten dat Kruidvat een eigen voordeelkaart heeft! Net zoals dat de AH zijn eigen bonuskaart heeft.

Wat moet je doen?
Koop je toevallig iets bij de Kruidvat, dan zal er waarschijnlijk wel worden gevraagd of je een voordeelpas wilt. Wanneer je deze neemt, en toevallig je aankoop al boven de ¤1,- is, krijg je al spaarpunten! Wanneer je je pas registreert, krijg je 20 spaarpunten + het aantal spaarpunten van de aankoop die je al had gedaan toen je je pas kreeg. Dan kun je kiezen tussen 4 groepen (of alle groepen) waar je aanbiedingen van wilt ontvangen op je e-mail. Ook kun je zelfs kiezen hoevaak je een email wilt met jouw korting. Iedere dag, iedere week of wanneer je de site bezoekt. En geloof me, het zijn echt hele leuke aanbiedingen. Nu is toevallig de nivea shampoo of conditioner van ¤2,90 naar ¤1,-. Kortom; alles wordt aangepast aan JOUW keuzes. Ook kun je sparen voor korting op daguitjes en/of gratis producten :slightly_smiling_face:

Je krijgt bij iedere euro een punt.
Let wel op; Wanneer iets 99 cent is, zal je waarschijnlijk GEEN punten krijgen.

Dus; allemaal aan de voordeelkaart!

Dit is het liedje van Xander de Buisonje, die vandaag deze kaart heeft gelanceerd; http://www.youtube.com/watch?v=Tu5NLDuVL9s[/i]

Ik zag het vanochtend op de reclame haha.
Ga hem morgen direct maar halen!

Ik had hem donderdag al. Ik werk er namelijk, haha! Maar de meeste kruidvat werknemers hadden hem donderdag al :stuck_out_tongue: En dat zijn er een stuk of 12000 :stuck_out_tongue:

ik had hem woensdag al, ook ik werk er!

ik zeg, en niet alleen omdat ik er werk, iedereen aanmaken.
als je genoeg punten hebt krijg je gratis producten, dus waarom niet even net zoals bij de ah dat ding scannen! en die acties via de mail schelen errrrug veel.

Ik heb hem sinds gister [werk er niet ofzo, kocht toevallig make-up, haha].
Superhandig!

Ik werk er ook! dus hee collega! haha.
ik weet stiekem eigenlijk niet eens wat je met die punten kan doen hahaha. slecht.
ik had hem ook woensdag al

[i]@ Charlotteh, je kon toch ook sparen voor korting als bijvoorbeeld de Efteling xD? of niet :stuck_out_tongue:?

(Gisteren was de WC-papier in de aanbieding xD)

Ik zeg ook; iedereen aanmaken… Wij, Kruidvat, willen naar de miljoen geregistreerde pasjes![/i]

Ik dacht; ik maak er een topic over xD Dan weet gelijk ongeveer half Nederland dat er een pasje is van Kruidvat.

Maar de reclame vind ik wel kansloos xD

inderdaad die reclame is dom haha. mijn manager zei dat ie grappig was? nou, ha-ha? ;p
Nouja iig, ik heb nu 20 punten, geen idee hoeveel je moet hebben voor iets… weet niet eens wat haha! slecht van mij zeg!

iets voor mn ma
die koopt zoveel bij kruidvat :stuck_out_tongue:

Ik heb hem ook al :slightly_smiling_face:
Maar moet ik nou eerst iets kopen voordat ik die 20 extra punten krijg?

haha ik moet folders lopen, en daar zat die Kruidvat folder ook bij, en ik vroeg me dus wel af waar het voor was [stond op de voorpagina] maar nu weet ik het (:
handig!

Ben ik nou dom, of wat?
Wat kan je nou met die spaarpunten?

[i]Nee! Je hoeft je alleen maar te registreren en je hebt je 20 punten! Wanneer je iets koopt bij kruidvat, na registratie, zul je op de kassabon zien hoeveel punten je hebt.

Ik neem even mezelf als voorbeeld.
Afgelopen vrijdag had ik mijn pasje geactiveerd. Ik kreeg dus 20 punten.
Afgelopen zondag kocht ik foundation van 18 euro.

Op de kassabon stond dus:
Registratie: 20 punten
Aankoop: 18 punten
U heeft nu: 38 punten

:slightly_smiling_face:[/i]

Ik had m vrijdag al :grinning:

Staat in de startbericht. Maar met de spaarpunten kun je inwisselen voor gratis producten en volgens mij ook korting krijgen op daguitjes e.d. Maargoed; sowieso wel gratis producten!

die kan je sparen, en daar kan je dan weer gratis producten van halen. De punten betaal je trouwens niet. Meer weet ik er nog niet over, ik hoor alles zaterdag pas.
Ik werk ook bij de Kruidvat :slightly_smiling_face:

Mag dit wel?..
Ik bedoel dit is wel reclame…

Ik kom zo vaak bij het kruidvat, dus kom er deze week wel mee in aanmerking denk ik.

ik werk er ook is echt super leuk dit! gosh make up 50 procent korting kwijl :slightly_smiling_face: