Kruidvat haarbescherming in de zon.

Hey, ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de haarbescherming van Kruidvat?
Ik heb destijds die gekozen, omdat ik de andere gewoon te duur vind. Maar of het is toeval, of mijn haar gaat er erg van klitten. Iemand die hier ook last van heeft?

https://static.kruidvat.nl/product/600x600/b5f/9348_8717333585075_14c1f321d2993477506e7b2bfd5ced4293b7a6e5.jpg

Deze bedoel ik!
xx

Upje ;3

Lijkt me wel een leuk product haha,
kheb er helaas geen ervaring mee.
Beschouw dit maar als een upje :wink:

Oh dit zou ik wel is willen weten anders haal ik hem :slightly_smiling_face:

Het kan ook gewoon aan mijn haar liggen, dat mijn haar in het algemeen gewoon klit van de zon hoor, you can try it :stuck_out_tongue:

Ik heb hem… Me haar wordt er wel wat sneller vet van maar wel minder droog. Verder heb ik er nog niet mee gezwommen ofzo. Hij ruikt wel lekker (vind ik). Bij mij valt de klit wel mee. Dus ja ik vind hem fijn. En ga er zeker nog een hale voor ik op vakantie ga :slightly_smiling_face:

& hoe zit het met verkleuring? Door de zon wordt mijn haar altijd een stuk lichter en volgens mij is dat nu wel minder =)
Iemand nog ervaring?

Ik heb die vorig jaar gebruikt! Bij mij klitte die ook wel een beetje, op verkleuren heb ik eigenlijk niet echt gelet maar geloof niet dat mijn haar heel erg blond is geworden. Mijn haar voelde minder droog aan dan dat ik normaal heb op een zonvakantie dus ik zou hem zeker weer meenemen de volgende keer.

Ik denk dat ik het klitten er maar bij neem dan. Niet echt zin om veel duurder te betalen als deze gewoon beschermt tegen de zon…

Van de verkleuring heb ik nog niet echt iets gemerkt. Maar ik gebruik het ook nog maar 4 dagen ofzo.

Beschouw dit maar gewoon als een up.

Hoeveel kost het? Ik ben al een tijdje op zoek naar een product dat beschermt tegen de zon, maar ik vind het vaak ook te duur inderdaad.

Ik had hem voor 5 euro

Oeehh die wil ik ook wel proberen! :slightly_smiling_face:

Gekocht haha! Standaard prijs is 3,69 maar om een of andere reden kreeg ik er nog 0,92 euro korting op (een of andere actie, heb er niet op gelet), dus das al helemaal goedkoop!

Heb het net even in mn haar gesprayd om te testen. Het ruikt heel lichtjes naar zonnebrand en het voelt wel lekker in mn haar. Je voelt wel dat er iets in zit (alsof er inderdaad echt een laagje overheen zit ofzo), maar het is niet storend. Ik denk ook wel dat het gaat helpen om minder te pluizen, waar ik heel blij mee ben haha! Nu kan ik misschien eindelijk met losse haren op het strand zitten zonder dat mijn (normaal superstijle) haar helemaal ontploft en pluist haha!

Nice! Ik denk dat ik ook maar eens zo’n ding ga aanschaffen dan :stuck_out_tongue: