Kruidvat dag&nacht creme

Heey, laatst kocht ik een dag&nacht creme vam kruidvat huismerk op aanrader van paar mensen omdat ze hem heel fijn vonden ofzo… Ik weet niet of t aan mij ligt maar ik vind het echt ver-schrik-kelijk ruiken. Eerst dacht ik stel je niet aan joh maar hoor dat eigenlijk zo? Vinden meerdere hem stinken? Dus kruidvat eigenmerk dag&nacht creme tegen onzuiverheden. Liefssss x

Hey!
Ik gebruik zelf de dagcrème van kruidvat.
Die ruikt gewoon normaal. Ik merk alleen niet echt verschil als ik hem gebruik en hij trekt slecht in :flushed:
Miss kun je een andere proberen?
Die van Nivea blijkt heel goed te zijn. :slightly_smiling_face:

die met tea tree bedoel je? ja die stinkt.

ik heb die ook gewoon zo’n blauw tubetje en hij ruikt niet :")

Die met teatree stinkt inderdaad, maar dat is teatree.
Ik heb er ook een met abrikozengeur, de crème is fijn, maar ik verafschuw die geur gewoon.

Ik vind hem ook echt stinken, maar hij werkt super!

Kruidvat heeft meerdere dag- en nachtcremes, jij hebt zeker die teatree

Die met teatree stinkt inderdaad enorm, maar ja, wie mooi wil zijn moet lijden he :tipping_hand_man:

Ik vind hem zelf wat boterachtig ruiken maar ik heb een andere (hydraterende) en die ruikt heel fris, dus misschien ligt het aan wat erin zit? Ik vind het wel goed werken btw :grinning:

Teatree meurrrrrrt echt onwijs haha.

ik had die ene met dat blauwe dopje die was lekker!

jaaaa die heb ik ook!

Jaa wie mooi wil zijn moet lijden maar ik wilde gewoon een creme voor als je bijv je gezicht hebt gewassen niet droog aanvoelt en die andere was anti age ofzo dus ik had deze genomen en ik had een beetje op mn wang gedaan en serieus ik moest bijna kotsen hahahaha heeft iemand een andere fijne creme voor gewone huid? X