Kruidvat bestaat 35 jaar en dat vieren we!

[i]Hi girls,

Ik werk bij de Kruidvat en ik heb vandaag een boekje gehad voor volgende week. Kruidvat staat in het teken van hun 35 jarig bestaan en deelt echt ontzettend veel uit.

Zoals bijvoorbeeld;
Gosh 1+1
Axe 2+2 (voor als je een vriendje hebt)
Dove 2+2
L’óreal 2+2

En er is nog veel meer in de aanbieding. Verder krijg je bij heel veel dingen een een gratis 100% NL tijdschrift, haha :slightly_smiling_face:.[/i]

chillheid!

Op alles van die merken? Want dan ga ik volgende week dove deo’s halen denk ik (’:

Oeh! Leuk! : D

Oke, ik denk dat iedereen dat wel kan kijken in t boekje.

En is hier geen algemeen topic voor?

[i]Volgens mij niet, als ik het goed heb gezien.

Enne, Betsey, bedenk is dat meiden niet altijd de post thuis krijgen… Dan is internet toch een ideaal om de bereikbaarheid van de acties te vergroten :slightly_smiling_face:[/i]

bedanktttt dat je dat alvast meld.
Ik had nog lipgloss nodig haa :'D

ook op nagellak? :flushed:

Bedankt voor het melden :grinning:
Ik ga volgende week ook eventjes heen,
GOSH <3

oeh dan hoef ik misschien toch niet naar trekpleister :'D
kruidvat is 5minuten lopen.

coool :slightly_smiling_face:

Oeh dat wilde ik ook vragen.

Nagellak <3

oh, gosh! Ik ga meteen primers halen

Oeh!.. Goed dat ik dat weet!

Op alles van Gosh :grinning:!

loreal :open_mouth:
MASCARAAAAAAAA

cool!

Weet je ook vanaf wanneer? Nagellakfestival bleek namelijk ook al op maandag te beginnen, is dat nu ook zo?

Normaal is het de regel dat de acties pas op dinsdag beginnen. Maar het is mogelijk dat de acties al vanaf maandag in de kassa’s staan. Je zou het eventueel na kunnen vragen. Maar het boekje wat jullie dit weekend krijgen, duurt 2 weken hè :slightly_smiling_face:

Ja maar ik ben bang dat wat ik wil dan al weg is :stuck_out_tongue:. Dus vandaar.