Kruidvat actietopic

Omdat ik bij t kruidvat werk krijg ik eigenlijk best veel vragen over acties enzo, en ‘wanneer er weer iets leuks komt’.
Ik kreeg de laatste tijd zelfs notes en posts in mn gastenboek, dus ik dacht, laat ik een algemeen topic aanmaken :grinning:

http://www.kruidvat.nl/do…010-KVNL-12/magazine.html
De folder van 24 maart t/m 4 april.
(Als hij verouderd is moet je zelf maar even op de website kijken.)

Dus, tip elkaar over leuke acties, nieuwe producten etc. ^^

Er is nu dus 30% korting op alle schoonheidsproducten.
(Hieronder valt ook alle make-up.)
En stapelkorting op nivea.

Deze week is toch 30% korting op Gosh, Loreal, Max Factor, Essence & Catrice. Is wel handig :grinning:

Ja dat had ik er net neergezet ^^
Idd erg lekker :grinning:

had ik idd gezien! morgen ff langsgaan ^^ kheb echt geen tijd deze week gehad door stom toetsweek… >_>

Dit wist ik nog niet, dan zal ik morgen maar eens naar het Kruidvat gaan. Danku voor dit topic! :tipping_hand_man:

Niet leuk! Kom er al zo vaak, TE vaak… verslavend de kruidvat
Trouwens die actie van Got2be… er staat alles voor 3,99…dus dan ook echt álles?
Wil Bruno Banani ook kopen die is écht heerlijk…en David Beckham, Signature…is die toevallig ook in de aanbieding? :stuck_out_tongue:

Ik was vandaag nog in de kruidvat.
Heb catrice mintgroene en taupe nagellak gekocht. Idd met 30 % korting echt chill!

Heb vandaag nog make-up gekocht, wist niet af van de actie, dus was een aangename verrassing :grinning:

huh heeft catrice mintgorene nagellak? O_o kheb overal gezocht naar die kleur! xD

Ik hou van kruitvat haha. Hun hebben altijd geweldige kortingen

Ja alles, tenzij t al goedkoper was dan 3,99 ofcourse.

wanneer komt de nieuwe nagellak lijn uit van catrice

jaa inderdaad! die nagellak is zoo mooi :flushed:

Ik zal morgen even vragen wanneer ze in de winkels liggen! ^^
Ze zijn idd erg leuk.
Zou nog beter zijn met die korting erop nu, maar ze zijn vast slim genoeg om daar even op te wachten.
Ons filiaal heeft maar heel weinig cartrice dus ik hoop dat we ze uberhaupt krijgen.

En je krijgt overal zo’n lipgloss dingetje bij toch?
Die vind ik zo leuk! Moet ik echt even halen. ^^

ik zal morgen even naar dit topic kijken!

die catrice nagellak van ¤1,50 is zó fijn, hij blijft echt dagen zitten en is goedkoop.

maar serieus, bij ons in de stad is altijd heel dat schap leeg, en in amsterdam waren ze ook allemaal uitverkocht :frowning_face: is te verwachten als het zo goedkoop is.

up!

is de nagellak er al?