Kruidvat acties (Essence, GOSH)

Hoi! :grinning:
Ik zag in het kruidvat foldertje dat vanaf dinsdag 3 maart er twee leuke acties zijn! (er zijn er nog meer, maar die kan ik me niet meer herrineren!)

Op de Essence artikelen geldt namelijk: 2+1 gratis
En op alle GOSH mascara’s geldt: 1+1 gratis!

Ik dacht, ik meld het even :grinning:

oooh thanks meid!

O handig! denk alleen niet dat ik nog bij de kruitvat kom deze week

Dankjewel! had het (nog) niet gezien… gelukkig ben ik dinsdag vroeg uit en kom ik letterlijk langs de kruitvat dus ga ik maar ff binnen (:

hee bedankt! alleen jammer dat het van gosh enkel om mascaras gaat hehe.

Dankje! Wij krijgen die folders namelijk veel te laat. Pas op dinsdag namelijk.

Idd, heb liever dat het om de foundation en kwasten gaat :stuck_out_tongue:

jaa, daar had ik ook op gehoopt! Helaas niet :frowning_face:

je kan de folder ook online bekijken, op www.kruidvat.nl :slightly_smiling_face:

(op maandag dus al, misschien al wel eerder zelfs)

oehh Essence :metal:

oeh, aanvalluuuh! :stuck_out_tongue:

Nice! Jammer dat ik dit weekend al zooi daar gekocht heb xD

Verrek je hebt gelijk :see_no_evil: iig maar ff voor de Gosh kijken.

Essence! :grinning:
Kzag het ook net in het foldertje ^^
Gosh mascara’s vind ik niet zo geweldig x] Jammer dat het niet voor de oogpotloden geld…

Toevallig is net mijn maskara helemaal naar de * dus handigheid

nou dat had ik ook gezien. ik was net nog in de kruitvat. de gosh actie zag ik wel maar essence niet. maar goed.

Dat klopt dat van Essence de 2+1 actie is… Ik heb namelijk de folder al twee weken geleden al meegenomen bij de Kruidvat, ik werk daar namelijk :stuck_out_tongue:. Dus ik wist het wel wat langer. Maar heb eigenlijk niet aan gedacht om het hier te posten :stuck_out_tongue:.

Dat van Gosh geldt alleen op oogproducten ( Mascara e.d. ) voor zover ik het mee heb gekregen :wink:.

oehoe ^^
iemand al wat gehaald?
ik wel! :grinning:

huh bij onze kruidvat is dat volgens mij helemaal niet? :pensive:

je hebt wel zo’n essence bak van ¤0,50 maar alles wat daarin ligt is kapot of helemaal vies… jippie x]

het is er wel hoor! (:

bij ons staat er niets bij, maar ze verkopen het wel als 2 + 1 gratis (ze verrekenen het als 33% kassakorting!)