kroller moller museum met school + opdrachten

hoi, ik ga dinsdag naar het kröller möller museum op de veluwe.
we moeten naar schetsen maken van beelden enzo, en foto’s maken.
hebben jullie tips om goeie snelle schetsen enzo te maken?

niet té veel lijnen schetsen dat het een hele lijnboel wordt, wat ik nog wel eens doe. xd

Ik ben er net geweest :]
ik heb alleen maar foto’s gemaakt.

ohja ik moet foto’s maken en verschillende schetsen enzo maken ;p

succes! daar ben ik ook geweest,
je moest de heletijd staan want je mocht niet op de grond gaan zitten
en je mocht niet met een pen naar een schilderij wijzen…
allemaal van die domme regels.
Er is ook zo’n man die heel chagerijnig was bij ons :’)

haha aan mijn reactie heb je ook niks maarja…

:grinning_face_with_smiling_eyes:

ik ben dr ook geweest en ik ging ook alleen maar foto’s maken en opdrachten misschien kan je foto’s maken en dan thuis de schetsen maken als dat mag

ik ben er alweer 2x geweest me voor begeleding op burgklaskamp; die kinderen moesten gaan filosoferen over de kunst…
maar die beelden daar zijn heel makelijke te schetsen, vrij simpel de meeste :wink:

Haha ik ben er vorig jaar geweest, wij hadden dezelfde opdracht. Ik vond het binnen echt superleuk, maar ik vond de beeldentuin buiten nogal saai. Maar die waren inderdaad wel makkelijk te schetsen, dus als je geen zin hebt om iets uit te voeren kies je gewoon zo’n beeld.

Haha daar zijn wij geweest in de eerste.
Je kan bijvoorbeeld snelle schets maken van het beeld, en de naam opschrijven en dan later op internet het opzoeken en beter natekenen.
maar ja het is een schets he dus hoeft niet zo precies =)

Och dat museum ook weer hoor…
Pff, hetgene WAT je moet schetsen is negen van de tien keer niet moeilijk, en anders doe je toch wat PAPILOVER zei?

xx

Heh, daar zijn wij ook geweest. Gelukkig kregen we geen opdracht daar, want we zijn naar de supermarkt geweest, en hebben de hele middag in 't gras liggen drinken en muziek luisteren. Leuke herinneringen aan dat Kroller Moller :grinning:

Daar ben ik ook geweest maar we hadden geen opdrachten en het was koud en iedereen uit mijn klas ging OVERAL bij elk beeld roken.
Daarna gingen we gewoon een bankje uitzoeken en relaxen.
Was wel een leuke dag, enige nadeel is dat ik door die gasten naar rook meurde toen ik thuis kwam.