Kroeshaar/Krullen: Ideëen voor kapsels.

Hee allemaal.
Ik heb krullen/kroeshaar.
Het is dat ik nu ‘Curly’ heb dat het nog een beetje handelbaar is.
Maar ik weet dus hoe moeilijk het is om iets leuks te doen met je kroeshaar.
Zelf stijl ik af en toe mijn haren maar dat vind ik niet zo mooi,
het ziet er dan heel onnatuurlijk uit, het valt niet mooi, en is slecht.
Ik draag mijn haar over het algemeen gewoon vast, met een haarband
of met de pony opzij vastgemaakt, en ik heb het ook weleens los.
Heb je zelf kroes of krul & heb jij ideëen voor kapsels of behandelingen
of wil je gewoon even je haar showen?

Post dan hier je ideetjes, of je kapsel, liefst met foto’s.

Ik zou het eerlijk waar niet weten ik heb van dat irritante blond sluikig haar dat niet wil zitten. best domme post maar beschouw dit als een up :grinning:

Ahaha in ieder geval bedankt voor je up.

je kan als je kroeshaar hebt , haren wassen eerst met shampoo voor krullen , dan conditioner voor krullen , dan met een handdoek wat drooggooien , en nu mouse voor krullen indoen , laten drogen ( doe zelf nooit met haardroger als ik mijn krullen er in wil laten anders gaat het pluizen) zijn de krullen maar matig en kroezend doe dan nog een beetje mousse (wel lichte mouse die niet te plakkerig is) en zet er met een krultang wat krullen bij .
mijn bles (of pony of wathever) stijl ik met de stijltang , is ze te lang steek ik ze met een speldje losjes opzij .

ik vind krullen het mooist als ze verzorgd zijn en gewoon losjes over je schouders hangen , ook mooi is om wat langs je hoofd te laten hangen en verder ineen hogere schuine dot te draaien (: .

miss ben je hier iets mee (;
xx

Hee,
ik heb ook errug veel krullen, dus misschien heb je er iets aan:
Koop eens een grote bananenklem! Die zijn er ook en dat staat ook wel eens leuk!
xx’

Een hoge schuine staart is leuk, het staat echt schattig vind ik.
(heb er geen foto’s van kunnen vinden)

Ik deed altijd een schuine staart en dan een haarband in en wat clipjes,
maar mijn haar was onhandelbaar kroes en dik dus ik stijl het tegenwoordig maar gewoon…

Kleine (of grote) afro.
Ik vind dat zo geweldig!

Als ik juist ga douchen , en daarna mijn haar los doe dan heb ik juis super veel last van pluizend haar! Ik moet sowieso altijd 1 dag wachten voordat ik mijn haar los kan doen.
En ik heb wel iets wat goed werkt: brylcreme, maar het is smerig spul :s
Maar werkt wel goed, en toch wil ik er eigenlijk wel vanaf en ander spul gaan gebruiken dus heeft iemand een tip voor mij ?