Ik ben geboren in Ethiopië, een land in Afrika en geadopteerd door Nederlandse ouder (lang verhaal) Maar ik heb dus kroeshaar, en ik vind het zo ontzettend lelijk! Ik word er hartstikke ongelukkig van als ik meiden met mooie lange lokken zie. Kroeshaar is echt hetvervelendste haar op de wereld en ik zou het niemand gunnen! Het is lelijk onkambaar en je kunt er niets mee. Ik heb het laten ontkroesen en nu is mijn haar nog lelijker. Wie heeft er tips om mijn kroeshaar mooier te kunnen krijgen?
Even een UP, mensen dit is ECHT belangrijk voor me!
UP
up
UUUUUUP
uuuuuuuuuuuuuuup
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUP
Sjeeminee kap toch met dat ge-up sjezus…als je even wacht komen er vanzelf wel reacties hoor. Mensen hebben maar 2 handen en kunnen dus niet zo snel reageren als jij zou willen… dus heb even geduld!
Maar goed om terug te komen op je vraag: ik zou het aan de kapper vragen, die weten wel wat ze met dit soort haar kunnen doen om het beter handelbaar te maken enzovoort. Er bestaan wel overigens speciale shampoos enzovoort voor kroeshaar als ik me niet vergis maar welke goed is zou je moeten navragen in de winkel of wederom bij de kapper.
Ik heb ook hele erge krullen. Net geen kroeshaar maar wel
zoiets. En ik laat het binnenkort invlechten. Beetje als Alicia keys xD Miss kan jij dat ook doen of je kan ook met nephaar vlechten das wel duur maar mooi.
een vriendin van mij komt ook uit afrika,en ze heeft kroeshaar
ze heeft een keer gestyld en dat was best mooooi,misschien moet je dat ook proberen(als je een beetje lang haar hebt)
-en je kunt het nog altijd vlechten,is ook mooi
(K)hopelijk heb jer wat aan
M’n nichtje heeft ook kroeshaar en die heeft een soort haarcreme en dat ruikt naar cocos…ik weet niet welk merk het is
ik heb ook kroeshaar, mijn moeder komt uit soedan…
KUT HE!?!?!?!? KROESHAAAR!!
gelukkig kunnen we elkaar steunen in ons miserabele kroeshaar leven.
nee hoor haha. maar het is wel kut
ik heb ook cocos creme maar daarmee verzorg je het alleen maar eielijk jaa en het ruikt lekker …
je kan eigelijk echt nix met kroeshaar ik heb het altijd gewoon in een lelijke knot. kroeshaar groeit wel, maar wordt niet langer… jaa klinkt raar maar het breekt al als je het aanraakt vanwege die domme structuur… ik haat het echt zoo!! maar ik heb half lang haar zegmaar, maar mn zusje heeft (voor iemand die kroeshaar heeft) vet mooi lang haaar … terwijl ze het echt nooooit verzorgt! ze kamt het niet eens ¬¬ …
… klinkt misschien dom maar kan iemand me uitleggen wat iedereen bedoeld met up? is dat upgrade ofsoo? nou weet ik het
maar -de meeste mensen- die niet kroeshaar hebben hebbebn gewoon al mooi haar. als wij mooi haar willen moeten we nephaar (niet duur trouwens… 20 euroo ofsoo) of stijlen (bij mij is het dan evengoed vet ontploft) of weave…
oke 1, niet elke minuut uppen
2 amanieee je hoeft niet tig reacties onder elkaar te doen kan het ook allemaal in 1 doen…
en 3 je kan naar een afrokapper gaan daar weten ze wel raad met jou haar…!
bij mij in de buurt is er zo’n afro-winkeltje waar ze allemaal haarspullen hebben speciaal voor mensen met afro/kroes haar, en ze hebben er superlekkere roti
Hay,
Het beste kun je even bij de kapper naar binnen gaan.
Een vriendin van mij is Nederlands maar heeft nét zo’n kroeshaar! Ze stylt ze en nu ziet het er normaal uit.
Groetjes,
Hooi ik begrijpje probleem hoor ^^
mijn ouders komenuit eritrea :] Vlak bij Etophie en ik heb zelf ook kroeshaar
dus ik doe er altijd vlechten in maarik ga binnekort naar de kapper dus …
& je kan naar een surinaamse/antiliaanse kapper gaan om je haren te relaxen dat blijft zitten tot je haren wast dan zou ik jee haren dan nog gwn goed verzorgen n_n
Stuur me maar een noteals het iets geworden is!
x Moi.
ik heb ook ‘kroeshaar’ en ik heb permanent laten stijlen, dat blijft 6/8 maanden zitten en het groeit dr wel langzaam uit dus je ‘nieuwe haar’ word langzaam weer krullend en je kan dr alles mee zwemmen douchen en het krult niet meer
http://www.wonderstraight.com/index.htm voor meer informatie