kroeg in amersfoort

hee hee
ik woon pas in amersfoort maar kent er iemand een leuke kroeg daar ?
niet alleen maar ouwe boeren ofzo haha, maar gewoon waar jongere mensen zitten?

in utrecht ga ik meestal naar een kroeg van mensen van 15-20 ongeveer…
nog wel wat oudere mensen maar niet heel veel.
is zoiets ook in amersfoort ?

X

rumours!

btw er is genoeg daar ))

Rumours is allemaal kleine kinderen :"D Maar wel het leukste als je er net woont denk ik. Tenzij je meer van kroegen en Rock muziek houd. :grin:

Rumours is niet open op dinsdag… :frowning_face:
en bubbles volgensmij ook niet ??

O door de weeks?
Uh de blauwe engel? Die is wel open maar het is er niet druk. Absoluut niet.

ja ik wil morgen gaan. :slightly_smiling_face:
ff op de site kyken van hun haha!

is er trouwens in a’foort een kroeg waar je gwn binnen mag roken?

JOY! Dat is echt mijn kroeg. Het is in de krankeledenstraat. Joy is een studentenkroeg met happy hour op donderdag. Ik vind het erg gezellig. En weetje, ik sta er achter de bar;) haha dus. En verder vind ik de Thuis ook wel leuk, karaoke bar. Het is meestal wel erg druk daar. Ennnnn uh de flame kom ik ook vaak, maar dat is een kroeg die niet voor iedereen is weggelegd.
En verder Marktzicht, die hebben een lekker groot terras om wat te drinken in de zomer. Meer vragen? Roept u maar, ik ken echt letterlijk alles in Amersfoort omdat ik een lichtelijke uitgaan verslaving had toen ik 16/17 was;)

Boothill is een rokershok, in de Brutus na een bepaald tijdstip ook maar geloof niet door de week. En uh, in de Rumours na 4 uur in de linkerzaal (zaterdag)
De rest weet ik niet zo uit mn hoofd :stuck_out_tongue:

De Flame, Boothill, La part (gaybar) en in de thuis heb je een rookhok. En in de Joy wordt er ook af en toe gerookt.

oo want in utrecht de kroeg waar ik vaak ga mag je gewoon overal roken dat vind k wel chill haha.

en dankjewel allemaal! k onthoud ze allemaal en morgen ff door de stad touren hahah kijken wat 't allemaal is!

Veel plezier! Ik vind Amersfoort een erg leuke stad, vooral in de lente/zomer.

dankjewel :slightly_smiling_face:
lijkt me ook wel is leuk om naar afoort te gaan.
ken daar heeeelemaal niemand haha, ik ben er ook niet zo vaak!

Mensen leren kennen komt vanzelf. Ga met meisjes uit je klas een keer winkelen/stappen en dan kom je vanzelf wel leuke mensen tegen. Vooral als je altijd op dezelfde plek uit gaat (haha ik) dan ken op een gegeven moment echt iedereen.

ja het probleem is dat mijn ouders zijn gescheiden en ik bij me oma woon in utrecht
en daar zit ik ook op school haha… dus ik heb niet echt gelegenheid om mensen te leren kennen.
maar nu ga ik dus ff een kroegje pakken haha, zijn vast wel leuke mensen!
hoorde ook op girlscene dat amersfoorters hele gezellige mensen zijn haha

Haha Amersfoort is inderdaad een hele gezellige stad. Veel festivallen etc. Bijvoorbeeld Jazz festival, Dias Latinos, Torenpop (google maar!) En kom anders een keertje naar de Joy, meestal ben ik wel aan het werk op vrij/za!

Hoe oud ben je eigenlijk? :grinning:
en ga je ook weleens op zaterdagen?

ik ben 15 ;p
en nee dit is de 1e keer dat ik naar de kroeg ga in amersfoort!
en ik zou vast wel een keer op zaterdag gaan, kom ik jullie misschien wel tegen haha!